דייט בזום
דייט בזוםצילום: ISTOCK

לרגל בניית תוכנית החורף בפרויקט 252, הופץ בשבועות האחרונים הופץ סקר אינטרנטי בו התבקשו מחפשי זוגיות לענות על מספר שאלות באנונימיות. הסקר נערך ונותח, והתוצאות - מעניינות בהחלט.

על הסקר ענו 411 רווקים ורוקות מכלל שכבות הגיל, ומכל רחבי הארץ. הסקר התבצע באופן אינטרנטי ואנונימי.

על השאלה: "מה הדבר שהכי חסר לך כדי להתחתן" ענו כמעט שליש מהנסקרים כי הדבר החסר להם ביותר הוא הצעות שידוך. לאחר מכן, השיבו 20% מהעונים כי חסרה להם הדרכה והכוונה כיצד לקדם את עצמם לקראת חתונה, ורק 6.5% כתבו כי חסר להם רצון להתחתן.

ואיך רווקי המגזר משיגים הצעות? מסתבר שהחלק הארי משיג הצעות דווקא ממכר משותף (46%), רק 16.6% משיגים הצעה דרך מוסד השדכנות, ובאופן מפתיע - רק 11% מנסים למצוא את זיווגם באתרי היכרויות.

ואחרי שמשיגים את ההצעות, כמה פעמים נפגשים עד שמבינים ש'זה לא זה'? רוב המשיבים כתבו כי לפחות חצי מההצעות מסתיימות לאחר פגישה אחת בלבד. רק 20% כתבו כי הצעות לא רלוונטיות ממשיכות גם לדייט 3-5. עובדה מעניינת נוספת שנרשמה בסקר היא בתשובות לשאלה: "עם כמה בני זוג נפגשתם בתקופה של החצי השנה האחרונה?", כאשר רוב התשובות סבבו סביב 4-5 בני זוג שונים. עם זאת, היו גם מי שיצאו עם מעל 10 בני זוג, ויש כאלו שכלל לא נפגשו.

"הסקר זה מלמד אותנו לא מעט אודות העולם הנסתר של ההיכרויות במגזר", אומר גבי דניאל - מנהל התוכן בפרויקט 252. החבר'ה מאוד רוצים להתחתן, אך הם לא מוצאים הצעות רלוונטיות וקשה להם לשתף את ההורים באתגרים שלהם.

"גם בפרויקט 252 אנחנו מבחינים שלפעמים הקושי להתחתן יכול להסתיים לפעמים בהצעה טובה + הדרכה נכונה. רק בשנה האחרונה התחתנו מעל 100 זוגות שהודרכו בפרויקט 252, וכתבו לנו במפורש שההדרכות הן מה שגרם להם לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהתחתן".

"בחול המועד סוכות ייערך כנס וירטואלי גדול בו נחשוף את סיפורי ההצלחה שמאחורי המספרים, את הסודות הגדולים של מאמני החתונה ואת התובנות שלנו לשנה הבאה, שתהיה בעז"ה מלאה בחתונות", מסכם דניאל.

להצטרפות לפרויקט 252 לחצו כאן