אמבולנס של איחוד הצלה
אמבולנס של איחוד הצלהצילום: יחצ

תאונה קשה אירעה לפנות בוקר באשדוד כשצעיר חסידי בשנות העשרים לחייו שרכב על קורקינט נפגע מרכב פרטי.

כוחות ההצלה שהובהלו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו במצב אנוש, עם חבלה רב מערכתית ותוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים 'אסותא' בעיר.

יצחק רוטנר, חובש איחוד הצלה, מסר כי "מדובר ברוכב קורקינט חשמלי כבן 20 לערך שנפגע מרכב פרטי, בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה לביה"ח אסותא באשדוד כשמצבו מוגדר אנוש".

פאראמדיק מד"א אוהד מויאל, סיפר כי "כשהגענו ראינו קורקינט חשמלי על הכביש ובהמשך רכב פרטי עם פגיעה בחלקו הקידמי, צעיר בשנות העשרים שכב מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפל רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה עד שחזר דופק ופינינו אותו כשמצבו אנוש".

מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 3 הלילה, התקבל במשטרה דיווח אודות תאונה בעיר אשדוד בין רוכב קורקינט לרכב ברחוב משה דיין. כתוצאה מהתאונה, רוכב הקורקינט כבן 21, פונה במצב אנוש (עפ"י גורמי הרפואה). בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

לערוץ 7 נודע כי זו אינה התאונה הראשונה שהצעיר חווה בשנים האחרונות. "הוא היה בהליך שיקום ממושך בשנים האחרונות ורק בחודשים האחרונים הוא החל לפרוח מחדש, וכעת לגודל השבר, הוא שוב נפגע".

במשפחתו של הפצוע מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו. שמו לתפילה: דב בעריש בן חיה.