בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ערך שידור חי בדף הפייסבוק שלו וענה לשאלות הגולשים.

נתניהו סיפר על החופשה המשפחתית בהוואי, ''היינו שבועיים בחופש, פעם ב-30 שנה, עם שרה, שכחתי שיש דבר כזה. זה היה חלום''.

לשאלה כיצד אפשר להפיל את הממשלה השיב יו"ר הליכוד: ''תיכנסו לאינטרנט ותפגינו, תילחמו על האמת. בהזדמנות הראשונה תבואו להצביע בהיקפים הרבה יותר גדולים. בפעם קודמת התקשורת המגויסת הצליחה להרדים את המצביעים''.

''אני אנצל את החגים לנוח, התכוונתי לצאת לחוצות הערים אבל נתקענו עם מחדל הקורונה שעצר את זה. התוכנית שובשה על ידי בנט וחבריו''.

נתניהו תקף את ממשלת בנט: ''הממשלה הזו עשתה דברים שגם ממשלות המערך לא עשו, אף אחד לא הכניס לקואליציה מפלגה איסלאמית שחותרת נגד אושיות הקיום של המדינה. הם כל הזמן מערבבים את זה, אומרים שנתתי כספים לציבור הערבי, ודאי שנתתי - הם אזרחי ישראל ואני דואג להם אבל לא הכנסתי אותם לקואליציה ולא נתתי ראשות ועדה, ולא נתתי להם זכות וטו על התקציב ו-53 מיליארדים על חשבון חיילי החובה שלנו''.

יו"ר האופוזיציה התייחס לפיגוע בירושלים שבו נפצעו שני בני אדם באורח בינוני. ''לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע טרור בתחנה המרכזית בירושלים.

''הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל'', כך נתניהו.