הענקת תעודת ההצטיינות לבן ציון
הענקת תעודת ההצטיינות לבן ציוןצילום: דוברות

בטקס מצטייני פיקוד מרכז שהתקיים אמש (ב') באתר ההנצחה לחיילי הצנחנים בגבעת התחמושת בירושלים, הוענקה תעודת הצטיינות לסגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון.

התעודה הוענקה לבן ציון על מילוי תפקידו כמ"פ בגדוד חירם בחטיבה 55 של הצנחנים במילואים במשך 6 השנים האחרונות.

בדברי ההערכה נכתב "דוידי מבצע את תפקידו בנחישות וברצינות, באחריות רבה, תוך כדי לקיחת חלק משמעותי בשדרת הפיקוד הגדודית. דוידי מהווה מודל ודוגמא אישית לכלל המפקדים בגדוד, כקצין יוזם, ערכי, חרות ושאפתן."

יוסי דגן ראש מועצת שומרון בירך את דוידי על קבלת תעודת ההצטיינות: "אנשי השומרון הם חוד החנית, תורמים בכל תחומי העשייה במדינת ישראל ובצה"ל. דוידי משלב עשייה ברוכה במועצה, יחד עם תרומה משמעותית במילואים, אין מתאים ממנו לקבלת אות ההצטיינות. אני מודה לאלוף על בחירתו בדוידי".

דוידי דיבר אחרי הענקת התעודה ואמר "מאוד מרגש אותי להגיע לרגע הזה. אני נמצא כאן עם אשתי היקרה, וחמי וחמותי המקסימים. אבי, הרב שמעון בן ציון שנמצא כאן הוא בעצמו נכה צה"ל, ובעיני רוחנו נמצאת גם אמא שפרה ז"ל, שהייתה אלמנת צה"ל מבעלה הראשון שנהרג חודש לאחר נישואיהן. אני רואה את הגאווה בעיני אבא ברגע הזה, ושמח שהוא פה איתי לקבל את התעודה מהגדוד, גדוד שבו משרתים עוד שניים מבניו חוץ ממני, בשביל להמשיך ולשמור על הארץ שלנו, תודה רבה.

''שירות המילואים בעיני הוא שמורת הטבע של ישראל, אני מאושר וגאה על הזכות להיות חלק מקבוצה של ישראלים, דתיים ושאינם, מהעיר ומהכפר, ימנים ושמאלנים וברגע אחד כולנו שמים מדי זית ובאים לתרום למדינה", הוסיף בן ציון.

בן ציון מחזיק בתיק החינוך במועצה האזורית שומרון ומשמש כסגנו של ראש המועצה יוסי דגן. לאחר פטירת אמו הקים בן ציון עמותה בשם 'שפרה – פשוט לאהוב' שבמסגרתה הוא פועל עבור נוער בסיכון, בין השאר הוקמו בסיוע העמותה בית מוגן לנערות, יחידת בוגרות, ומרכז יום יחודי לנוער נושר.

צילום: דוברות
צילום: דוברות