אנתוני בנט. צלף מחוץ לקשת
אנתוני בנט. צלף מחוץ לקשתצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

טעם של עוד. לא מעט קבוצות העונה בליגת העל בכדורסל, ליגת ווינר סל, נחשבות לכאלה מסקרנות שהלכו על לא מעט הימורים. לא מעט קבוצות כאלו נושאות את שם האגודה "הפועל" ולובשות מדים אדומים.

שתיים מהן שיחקו הערב ועמדו בציפיות מהן כשהביסו את היריבות שממול במסגרת שמינית גמר גביע ווינר סל, טורניר קדם העונה. מדובר בהפועל חיפה שעונה שעברה הפתיעה עם עונת בכורה מוצלחת במיוחד בליגה הבכירה, והפועל ירושלים שתמיד נחשבת למועמדת לאליפות ולזכיה בכל התארים כשהיא נחשבת לאחת משתי הקבוצות הטובות בליגה בכל עונה יחד עם מכבי ת"א.

בעוד הפועל חיפה הביסה את העולה החדשה הפועל גליל עליון בזכות הגנת ברזל כפי שהתגלתה כבר ברבע הראשון אז עצרה את הצפוניים מהגליל העליון על 8 נקודות בלבד בדרך לניצחון בתוצאה 71:96, הפועל ירושלים עשתה זאת דווקא דרך ההתקפה.

באולמה הביתי, היכל הפיס ארנה שבבירה, מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, לא הפסיקה לקלוע מכל טווח ובכל פעם שרק ניסתה.

אחרי רבע ראשון צמוד בו קלעו האורחים מהרצליה שעלו חזרה לליגה הבכירה לא פחות מ-28 נקודות, ברבע השני האדומים מהבירה מיעטו להחטיא.

הירושלמים הצליחו לחסל את המשחק תוך דקות בודדות משני צידי הפסקת המחצית, כאשר הבולטים בשורותיה היו רטין אובאסוהן, הזר הראשון שחתם בבירה הקיץ ושני הזרים האחרים להם זה היה משחק בכורה במדים האדומים - אנתוני בנט שצלף מעבר לקשת ושון קילפטריק שליהטט גם הוא.

הרצליה? לה יש הרבה פוטנציאל אך נכון לה עוד המון עבודה באימונים עד לפתיחת הליגה.

ירושלים מנצחת בתוצאה 75:98 ותפגוש בשלב הבא, שלב רבע הגמר הפועל גלבוע/גליל, בשחזור סדרת הפלייאוף מהעונה שעברה, בעוד הפועל חיפה תשחק מול הפועל אילת.