אוהדי סכנין (ארכיון)
אוהדי סכנין (ארכיון)פלאש 90

כולם נגד סכנין. פעם בכמה זמן זה קורה, בני סכנין נתפסת בקלקלותה ומטילה את הרפש על כולם חוץ מלעשות חשבון נפש ולהודות באשמה.

אחרי קריאות מסיתות של קהל אוהדיה במשחק החוץ מול מכבי חיפה בשבת שעברה כשאלה קראו בין היתר: "בדם ואש נפדה את אל-אקצא" וטענו כי זוהי התוצאה של מה שעברו האוהדים הערבים במבצע 'שומר החומות', טענו אלה כי הפסידו לחיפה בשל "גזענות שופטי הכדורגל" נגדם בשל מוצאם הערבי.

הערב (מוצאי שבת) הפארסה של סכנין המשיכה כשמשטרת ישראל הוציאה כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק מול הפועל באר שבע באצטדיון הביתי שלה, אצטדיון דוחא שבסכנין, צו סגירה בשל ליקויים חמורים שלא טופלו. לטענת המשטרה לראשי האצטדיון והקבוצה נודע כבר במהלך השבוע כי עליהם לתקן את הליקויים שחורגים מרישיון העסק ומשלא עשו זאת נאלצו לסגור את האצטדיון.

כתוצאה מכך, אוטובוס השחקנים של היריבה הפועל באר שבע עוכב בדרך לאצטדיון במשך דקות ארוכות ובתום לחצים ואיומים מפני ניצחון טכני, המשחק נפתח בשעה איחור.

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון התנצל בפני הקבוצה מבירת הנגב והתחייב כי האירועים יטופלו ביד קשה. "אנו רואים בחומרה רבה את האירועים ואת הפגיעה בתדמית הליגה והנושא יטופל בחומרה".

לצערה של סכנין, על כר הדשא לא היה כדורגל גדול וכולם כעת יעסקו באירועים שקדמו למשחק החלש והמאכזב שהסתיים בתיקו 0:0 משמים. האם הפעם סכנין תענש או ששוב תצליח לברוח מאשמה ואחריות?