הקפות שניות בהר המור
הקפות שניות בהר המורצילום: הפקה של חובב

ההקפות השניות המפורסמות שמקיימת בכל מוצאי שמחת תורה ישיבת הר המור תהיינה פתוחות השנה רק לתלמידי הישיבה, זאת בשל נגיף הקורונה.

לקראת יום הכיפורים הבהירה הנהלת הישיבה כי לאור ההגבלות "נקיים את ההקפות לבני הישיבה בלבד". על פי הדיווח של העיתונאי דביר עמר, התקיים ניסיון לבחון את פתיחת ההקפות במתכונת מצומצמת, אך לבסוף הוחלט להשאיר את ההחלטה על כנה.

ראש ישיבת הר המור הרב עמיאל שטרנברג פרסם מכתב לתלמידי הישיבה בו הדגיש כי ההקפות מיועדות לתלמידי הישיבה בלבד, וביקש "לא להקפיד עלינו".

"מאוד היינו שמחים להיות כולנו יחדיו בשמחת התורה, שמעיינותיה לנו עוז ואורה לכל מרחבי חיינו", כתב הרב שטרנברג. "אבל לא תמיד מה שהלב חושק יכולים אנו להוציא לפועל".

"גם השנה לא נוכל לפתוח את שער הישיבה ביום שמיני עצרת ובמוצאי החג לכל מי שחפץ לבוא בשערינו, וכמו שאני היינו מאוד רוצים", כתב. "גם השנה, כמו השנה הקודמת, יהיו האירועים לא פתוחים לקהל הרחב, ויתקיימו רק לבני הישיבה - בחורים, אברכים ונשותיהם".

"נא אנא לא להקפיד עלינו, ונצטרף כולנו לשמוח בתורתנו בכל מקום שנהיה. בעזרת ה' בשנים הבאות נשוב ונרקוד יחדיו", כך ראש ישיבת הר המור הרב עמי שטרנברג.