גלעד אך, מנכ''ל עד כאן
גלעד אך, מנכ''ל עד כאןצילום: חיים טוויטו

15 חברי כנסת מהאופוזיציה ומהקואליציה פנו אל יו"ר הכנסת חה"כ מיקי לוי, יו"ר ועדת הכספים חה"כ אלכס קושניר וראש רשות המיסים ערן יעקב, בדרישה כי יפעלו בהקדם לאשר לארגון "עד כאן" בוועדת הכספים את סעיף 46 המעניק החזר מס לתורמים לעמותות הפועלות למען מטרות ציבוריות.

במכתב חברי הכנסת נכתב כי "זה שנים שארגון 'עד כאן' פועל באופן ייחודי להבאת מידע נסתר וגלוי מהשטח בסוגיות לאומיות חשובות ביותר וחושף גורמים אשר פועלים בצורה חריפה וחמורה כנגד מדינת ישראל, תושביה וחיילי צה"ל. רק לאחרונה במסגרת אירועי 'שומר החומות' עמותת 'עד כאן' פעלה לטובת תושבי לוד והערים המעורבות. הטענות שנשמעו מצד גורמי שמאל רדיקלי בכנסת כלפי העמותה הינן שקריות ומטרתם להכפיש ולפגוע בארגון".

בין החותמים מטעם הקואליציה ניתן למצוא את חברי סיעת ימינה יום טוב כלפון, סגן השר אביר קארה, עמיחי שיקילי וכן ח"כ מיכל שיר ממפלגת תקווה חדשה.

בין שלל חברי האופוזיציה אשר חתמו ניתן למצוא את חברי סיעת הליכוד השר לשעבר אמיר אוחנה, מיקי זוהר, שלמה קרעי, קטי שטרית, פטין מולא ועוד.

מבין חברי הכנסת של סיעת הציונות הדתית חתמו על המכתב שמחה רוטמן, אופיר סופר איתמר בן גביר, אורית סטרוק וכן ח"כ ינון אזולאי.


גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן" מסר "אנו מודים לכל חברי הכנסת אשר תומכים בארגון שמהווה מזה שנים השכפ"ץ של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בזירה הבינלאומית ומבצע בפועל את תפקידה של המדינה בתחום זה.

''כאשר גורמים אנטי ציונים כמו עופר כסיף וארגוני הדה לגיטימציה יוצאים במתקפה מתואמת כנגד 'עד כאן' ברור כי אנו צועדים בדרך הנכונה. מצער מאוד שחברי כנסת לאומיים כגון אלכס קושניר משתפים פעולה עם קיצוניים אלו.

''על השרים והח"כים לעשות את הברור מאליו ולחזק את מי שמגן על חיילי צה"ל ושומר על תדמיתה של מדינת ישראל. את סעיף 46 יש לאשר לארגון 'עד כאן' בהקדם האפשרי. במיוחד, כאשר ארגונים שתולים תומכי חרם זוכים בכך כבר שנים להטבה הזאת, על חשבון משלם המיסים הישראלי", הוסיף אך.