תחרות העסקים הקטנים של 'ידיעות אחרונות' בחסות בנק הפועלים הגיעה במהלך השבוע האחרון לסיומה.
מי שקטף את הבכורה וזכתה במקום הראשון היא חברת התקשורת 'ימות המשיח' שנוסדה בשנת 2009 על ידי יעקב לנצנ'ר ועומדת היום תחת הנהלת משפחתו.
מנהלי התחרות ציינו לשבח את חברת התקשורת שהוקמה במטרה להנגיש פתרונות תקשורת מתקדמים לאוכלוסיות שאין להם גישה למכשירים חכמים ולאינטרנט.
בין היתר מדובר במגזר החרדי הנהנה רבות מהחברה המנגישה עבורו צרכים חיוניים באמצעות קו הטלפון הכשר.
החברה מעניקה בין היתר אופציות לימודיות לקיום מבחנים, למידה מרחוק, קניות, רכישת כרטיסים לאירועים באונליין, קבלת דיווחים והודעות חירום בזמן אמת כאשר הכל נעשה באמצעות קווי הטלפון ללא צורך בגישה לאינטרנט ולמכשיר חכם.
החברה אף מפתחת מערכות תוכן טלפוניות חכמות לעשרות אלפי לקוחות פרטיים, עסקים, עמותות ורשויות מקומיות.
"זו התרגשות מאוד גדולה לזכות בתחרות העסקים הקטנים, אנחנו מקווים שהיא תקדם אותנו", אמר לנצ'נר מיד לאחר הזכייה.
בדברים שאמר ל''ידיעות אחרונות'' ו''וויינט'' ציין לנצנ'ר כי בעקבות החשיפה החברה נמצאת במגעים לקראת שיתוף פעולה עם גוף ציבורי גדול, שפנה אליהם על מנת לסייע בהנגשת השירות שלהם לאוכלוסייה החרדית.
נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, המנטור שליווה וממשיך ללוות את חברת התקשורת ימות המשיח, בירך על הזכייה ואמר: "ימות המשיח היא חברה מדהימה, לא הופתעתי בכלל מהזכייה שלה, ואני שמח שהיא שמה את הציבור החרדי במרכז".