כאב ראש. אילוסטרציה
כאב ראש. אילוסטרציהצילום: ISTOCK

האם יש סבל נורא יותר ממיגרנה? אם תשאלו את רוב האנשים בעולם, התשובה כנראה תהיה שלילית.

ככל שעוברות השנים ואורח החיים הופך לחוץ ואינטנסיבי יותר, סובלים עוד ועוד מהתקפים מחרידים של כאבי ראש מתמשכים, שהפתרון היחיד להם הוא שכיבה בחדר חשוך וכדור חזק מאוד נגד כאבים, או שמא? כשמדובר על טיפול במיגרנה איריס גייר מציעה דרך אחרת לגשת לבעיה, אפשר לומר, להביט בה בעין מעט שונה.

האירידיולוגיה היא תחום מרתק המאפשר הצצה לתוך גופו של האדם ובריאותו, דרך העיניים בלבד. באמצעותה ניתן לגלות אילו איברים בגוף סובלים מחוסר האיזון המוביל להתקפי המיגרנה הללו, לאתר את שורש הבעיה ולטפל בה לעתים עד לטיפול מוחלט וסופי במיגרנות.

טיפול במיגרנה איריס גייר – מהם הגורמים לכאבים הבלתי נסבלים?

בלא מעט פעמים כשאדם מחפש אחר פתרון לבעיית המיגרנות שלו, יעבור מומחים רבים רק כדי לגלות שלא באמת קיים פתרון, פרט ל"ללמוד לחיות עם זה". ובכן, אף אחד לא רוצה ללמוד לחיות עם הכאבים החוזרים הללו, והחדשות הטובות הן שאם מחפשים טיפול במיגרנה איריס גייר והאבחון המיוחד שלה, מצליחה לאבחן את מקור הבעיה ולטפל בה, כשהסיבה לקיומה של המיגרנה משתנה מאדם לאדם:

  • מיגרנה ווסתית – שינויים הורמונלים קשורים באופן ישיר להתפרצות מיגרנה, כשנשים רבות מדווחות על כך שבסביבת מועד הווסת, ישנה שכיחות גבוהה יותר של התפרצות מיגרנה.
  • גורמים רגשיים – מצבי קיצון של סטרס, חרדה, מתח, דחק, דיכאון, הלם, התרגשות יתרה.
  • גורמים פיזיים – עייפות ממושכת ושינה ירודה, יציבה לא נכונה, מתח בכתפיים ובצוואר, מאמץ גופני רב ועוד.
  • גורמים תזונתיים – תפריט שאינו מאוזן, דילוג על ארוחות, התייבשות ומחסור בוויטמינים ישפיעו רבות על התפרצות מיגרנה.בנוסף, צריכה מוגברת של אלכוהול, מזונות עתירי מלח ומעובדים, פירות הדר, שוקולד, גבינה צהובה ומאכלים אחרים הנצרכים באופן שאינו מאוזן ישפיעו גם הם על התפרצות המיגרנה.
  • גורמים סביבתיים – אורות בהירים מידי, רקע מרצד, הימצאות בחדר מלא בעשן לאורך זמן, רעשים חזקים מידי, שינויים דרמטיים באקלים וכדומה, עלולים לערער את גוף האדם וכתוצאה מכך, תתפרץ מיגרנה.
  • גורמים רפואיים – ישנן תרופות שתופעות הלוואי שלהן מעוררות התפרצות מיגרנה; תרופות שינה, גלולות למניעת הריון, טיפולים הורמונליים שונים.

לא בכדי נאמר שהעיניים שלנו אומרות הכל

טיפול במיגרנה איריס גייר מתבצע באמצעות אבחון גלגל העין, דרכו ניתן להבין האם המיגרנה קשורה לבעיה כלשהי במערכת העיכול (לדוגמא עצירות כרונית או הצטברות רעלים), היצרות של כלי דם או אולי כתוצאה מבעיות נשימה. לא תאמינו כמה מידע אפשר לשלוף על הגוף שלנו ומצבנו הבריאותי רק על ידי מבט בעיניים שלנו, ובתוך זמן קצר לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה בהתאם.