מדבקות קיר בחדר ילדים
מדבקות קיר בחדר ילדיםצילום: vkart

אחרי שכבשו חדרים אחרים בבית, ואפילו במשרד, מדבקות הקיר הגיעו גם לחדרי הילדים. ההיצע מגוון ומלהיב, הצבעים נפלאים והעיצובים עוצרי נשימה. אז איך תבחרו מדבקות, ואילו תמונות יכולות להשלים את הפאזל?

המשתנה המשפיע: גודל המדבקה

אם יצא לכם לבחון את האפשרויות שעל הפרק, זיהיתם בוודאי מבחר כמעט אינסופי של מדבקות קיר לחדרי ילדים. רגע לפני שאתם בוחרים סגנון כזה או אחר כדאי להגדיר פרט אחד בסיסי ומכריע – הגודל. החליטו כבר עכשיו איזה קיר (או קירות) אתם מתכננים לעטר, ומה הגודל הדרוש לכם. מדבקה גדולה מדי על שטח פנים קטן תהפוך את החדר לצפוף יותר ומזמין הרבה פחות, ואילו מדבקות קטנות מדי ייעלמו על הקיר הגדול.

קומפוזיציה: מיקום המדבקות (והתמונות)

אם אתם מתכננים לשלב בין מספר אלמנטים, למשל גם מדבקות וגם תמונות לחדרי ילדים, קבעו מראש איך פריטים אלה צפויים להסתדר ביניהם. אם אתם מתכננים לתלות את התמונות ואת המדבקות על קיר אחד גדול וחלק, הסידור שלהן יהיה שונה בהשוואה לפריסת האלמנטים העיצוביים על גבי קיר עם שני צבעים או על גבי שני קירות סמוכים, למשל. לכן כדאי לנסות ולתכנן את התוצאה הסופית עד כמה שאפשר, עוד לפני שתבצעו את ההזמנה.

עניין של טעם: שלבו את המדבקות בחוכמה

מדבקות לחדר ילדים הן פתרון מיוחד במינו, והן גם יחסכו לכם זמן ועלויות, אבל הן אמורות גם להתאים לעיצוב הקיים בחלל. אם הגוונים השולטים בחדר הם גוונים פסטליים למשל, מדבקות בצבעים מטאליים כנראה יתאימו קצת פחות. אם בחרתם בעיקר בצורות גיאומטריות ברחבי חדר התינוקות, רצוי שגם המדבקות יתכתבו עם הסגנון הזה בדיוק. תשומת הלב לפרטים אלה היא שתבטיח לכם תוצאה אחידה, נקייה ומרשימה מאוד.

הכנה מושלמת: היערכות נכונה

לפני שאתם מצמידים את המדבקות הנבחרות לקיר, מומלץ לוודא שהקיר חלק, נקי ויבש. ודאו שאין בו בליטות או סדקים, והעבירו מטלית כדי לוודא שאין גם אבק בנמצא. יש לכך משמעות רבה מאוד, שכן הדבקת מדבקה על משטח סדוק או מלוכלך דינה להיכשל, וסביר להניח שבתוך זמן קצר תיתלש המדבקה מהקיר, מה שיפגום בתוצאה היפה שניסיתם להשיג.

הכי חשוב: איכות המדבקה

מעל לכל, ודאו שאתם בוחרים מדבקות קיר איכותיות, עוצמתיות וטובות. המראה חשוב והסטייל קריטי, אבל לפני שאתם משלימים את הרכישה שימו לב גם לסוגיית האיכות. כך תוכלו לדעת שהמדבקות יישארו שם לאורך זמן, גם כשהקטנטנים כבר לא יהיו כל כך קטנטנים.