שרון פנה שמאלה

דומה כי שרון מאיץ את מהלכיו לביצוע הטרנספר שלו נגד יהודים בארץ ישראל ולביצוע תכנית העקירה והחורבן, ועדיין לא נמצאו המנהיגים האמיתיים האמיצים שיעמדו מולו, ויאמרו לו בראש זקוף ומורם: "עצור!", "אל תפגע בנחלת ה'". "אל תהפוך את כל הישגיך בעבר, הישגיך בביטחון ובהתיישבות לתבוסה וכישלון".

מצביא הארץ, מי שהיה נחשב פעם ל"מר ביטחון" מתגלה במלוא חולשתו. בתקופתו כראש ממשלה נרצחו הכי הרבה ישראלים מפיגועי טרור, יותר מאשר אצל כל ראש ממשלה ישראלי אחר.וגם מה שפעל נגד הטרור הייתה בבחינת, עשה "מעט מדי ומאוחר מדי", ועתה הוא מוביל את ישראל למפולת מדינית ערכית ומוסרית שלא הייתה בתולדותיה. הוא מעוניין לחלק את הארץ לאויביה, ולמסור את חבל עזה, גוש קטיף וצפון השומרון לידי מחבלי ערפאת והחמאס.

מי שהיה פעם נחשב 'יקיר ההתיישבות' מתגלה כאויבם של אוהבי ארץ ישראל ארץ חמדה. כאיש העוין היום יותר מכולם את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון וחבל עזה. הרי גם אם היה סבור שאין ברירה וצריך לוותר על חלקים מסוימים מארץ ישראל. היה מתבקש שההצהרות שנשמע ממנו בהקשר לתכניתו יהיו כדלהלן: "חלוצי גוש קטיף, הם אנשים נפלאים, שנשלחו על ידי ממשלת ישראל, והפריחו את השממה בחבל עזה. אנו מצדיעים להם, אין לנו ברירה, כדי לשמר חלק גדול משטח יהודה ושומרון, חייבים אנו לוותר על חלק מסוים". או: "קשה להיפרד מחלקי ארץ ישראל".

אבל מה שאנו שומעים מלשכת רה"מ, דומה יותר להתבטאויות שהיינו רגילים לשמוע מראשי העבודה והשמאל. אנו שומעים צלילים של עוינות לכל מפעל ההתיישבות ביש"ע. צלילים שמדברים על התנתקות הולכת וגודלת, ראשית מגוש קטיף וצפון השומרון, ואחר כך מכל שאר חלקי יהודה ושומרון.

הקולות העולים מלשכת רה"מ הם קולות מלחמה נגד מתיישבים חלוצים. הסתה פרועה נגד יהודים שכל "חטאם" הוא, שהלכו להתיישב בחלקי ארץ ישראל המשוחררים, שנכבשו על ידי צה"ל במלחמת המגן ב"ששת הימים". מה ששומעים מלשכת רה"מ זהו רצון לא מובן לעקירת יישובים ללא שום תמורה.

שרון היה צריך להתפטר

אם אין לשרון רגש כלפי ארץ ישראל, מחובתנו לשאול היכן הוא היה כל השנים? איך בנה ודחף הקמה של עשרות יישובים ברחבי השומרון ויהודה. ואיך חשב אז שיישובים אלו הם "חומת המגן" של ישראל. ואם הוא טעה טעות כל כך גדולה, איך הוא עוד מעיז להמשיך בתפקידו כרה"מ? ומי יתחייב לנו שהוא עכשיו איננו טועה? סוף כל סוף, הוא בשר ודם שעלול לטעות טעות אנוש.

שרון מתגלה כמצביא שלעת זקנתו, החל להפנות עורף לאוהביו ותומכיו, והפך את עצמו להיות הזרוע המבצעת של מדיניות השמאל הקיצוני. נסיגה חד צדדית ללא שום תמורה, זו הייתה משאת הנפש של השמאל הקיצוני מאז ומתמיד, ועתה שרון מעוניין להגשים אותה.

מי יעמוד בפרץ?

אנשי המחנה הלאומי האמיתי לא התעייפו ולא יתעייפו מהחזון הציוני, ומאמונת ישראל הנצחית, כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולו בלבד.

הם מאמינים שאם נהיה נחושים בדעותינו ונבטא בקול את זכותנו על ארץ ישראל על פי התנ"ך, העולם בסופו של דבר יקבל זאת בהבנה, ויכיר בזכותו של העם היהודי על ארצו. הם מאמינים כי בהסברה טובה ומקצועית ניתן לשכנע את העם היושב בציון כי מכל בחינה שהיא אסור לוותר על חלקי הארץ.

השאלה שצריכים לשאול את עצמם אנשי המחנה הלאומי, היא היכן הם המנהיגים שיעצרו את שרון? היכן הם האנשים שירימו את הדגל, ויצעקו לעם ישראל: "אחרי! ומי לה' אלי!!"

בטוחני שיש אלפים ורבבות שמחכים לקריאה זו. מחכים הם רק לקריאת המנהיג האמיתי שיצעק קדימה! בואו נפעל יחד למען ארץ ישראל ולמען עם ישראל ונסלק את ההתנתקות והזרות מקרבנו. בואו ונלחם את מלחמת התרבות היהודית בעם ישראל, נסלק כל תרבות זרה וקלוקלת מקרבנו, נקבל על עצמנו עול מלכות שמים, ונהפוך להיות עם יהודי אמיתי שעושה רצון בוראו, ומקיים תכליתו בעולמו, להיות אור לגויים.

ערב ראש השנה, זהו הזמן לחשבון נפש, להרים את דגל ההתחברות. התחברות לשורשים היהודיים, ובגאון, התחברות לארץ ישראל, ארץ קדשנו, התחברות לאמונה היהודית הנצחית, התחברות לציונות וגאולת הארץ.

התחברות לכל ערך יהודי חשוב, לכל מצווה, לכל דבר שתורם לקידום העולם אל תכליתו. הבה נחדש את הקשר עם בוראנו, ונסלק כל תכניות הרסניות מקרבנו. ונזכה לרשת את ארץ ישראל ולהתנחל בה לדורות עולם ולקיים בה רצון הבורא יתברך להיות ממלכת כהנים וגוי קדוש ולהאיר את אור התורה לכל באי עולם.