החוק, כמו פקודות בצבא הינו האמצעי לאכיפת הסדר ומניעת אנרכיה ומיושם בדרך זו או אחרת בכל משטר ובכל חברה. תפקידו של החוק מלבד היותו אמצעי יצירת סדר הוא לבטא את ערכי הצדק והמוסר לפי השקפת החברה בה חוקק. זהו גם תפקידן של הפקודות, למלא את יעוד הצבא.

חוק שלא מייצג ואף נוגד את ערכי החברה, אין לו לגיטימציה ואין תוקף מוסרי לקיימו.

חינוך לציות עיור לפקודות וחוקים קיים רק במשטרים טוטליטריים בהן מבקשים העריצים לייצר עם של "רובוטים", שיבצעו את גחמותיהם ללא כל ניסיון התמרדות. מוזר שדווקא העם היהודי, שסבל כל כך הרבה מציות עיוור של עמים אחרים כלפיו, מעודד צייתנות עיוורת.

הטלת פקודת הגירוש על צה"ל, שמשמעותה הוא ביצוע פשעים, שנעשו ע"י הגדולים שבשונאי ישראל לאורך ההיסטוריה ומנוגדת לערכי הדמוקרטיה, היהדות והמוסר האנושי הבסיסי ביותר, הינה בלתי חוקית בעליל ודגל שחור מתנוסס מעליה.

אריאל שרון נבחר לראשות הממשלה כשהוא מודיע "דין נצרים כדין נגבה, ודין כפר דרום כדין תל אביב", הוא הביס את יריבו עמרם מצנע אבי "תוכנית ההתנתקות" ההזויה, שנבעט ע"י הציבור לכל הרוחות עקב התוכנית השמאלנית הקיצונית בה דבק. שרון אימץ את דעת יריבו הפוליטי, שלא זכתה לאמון הציבור ויזם את משאל מתפקדי הליכוד כשהוא מכריז, שכל השרים יהיו כפופים להחלטת המתפקדים, והוא בראשם.

לאחר שהפסיד, פיטר דווקא את השרים שקיימו את החלטת המשאל, כך יצר לעצמו רוב מלאכותי בממשלה. בנוסף, דוחה כל ניסיון פשרה ומסרב ללכת למשאל עם או לבחירות כדי לקבל לגיטימציה (הוא כנראה יודע למה..). התקרנפותם של "כלבי השמירה" של הדמוקרטיה- תקשורת ובתי משפט נוכח התנהגות טוטליטרית זו, רק מוסיפות לחוסר הלגיטימיות של המהלך.

מה נותר לו לאזרח האחראי וליהודי הנאמן לעמו וארצו זולת דרך אי הציות הבלתי אלים שאחד מאמצעיה היא סירוב הפקודה.

בארה"ב של שנות ה- 60 קם "עבריין" בשם מרטין לותר קינג אשר עבר על החוקים הגזעניים נגד השחורים בארצו בצורה בלתי אלימה והצליח לשנות אותם, הוא נחשב כגיבור.

גם סבי היה "עבריין", בברה"מ הקומוניסטית הוא לימד עברית ויהדות ועבר על החוק באותה מדינה, הוא שילם על כך מחיר יקר, אך הוא ידע יש חוקים שחובה להפר.

תקופה זו בה אנו חיים עוד תילמד בדברי הימים כאחת התקופות השחורות ביותר בתולדות המדינה.
הרגשתי היא, שאם לא אעשה מעשה, לא אוכל להישיר מבט אל ילדי ונכדי, שישאלו אותי מה עשיתי בתקופה חשוכה זו. אני מוכן לשלם את המחיר ואף ללכת לכלא. אלך לשם באותה הגאווה בה מילאתי את שירותי הצבאי ואקח איתי לשם את המצפון, האמת והמוסר. את כתב האישום אמסגר ואשמור, כדי להראות לילדי שאני לא הייתי חלק מה"עדר".

"כשהשלטון הוא רשע מקומו של האדם הישר בבית הסוהר" (תומס ג'פרסון).

בימים אלה אנו עדים להסתה פרועה כנגד הציבור הערכי והחלוצי ביותר במדינת ישראל- מתיישבי יש"ע. ציבור שארץ ישראל בשבילו היא לא נדל"ן ולא הפך אדמת מולדת למגרשים למכירה ולמסירה באפס מחיר.

בשטיפת המוח הבולשביקית הופכים אוהב לאויב ואת הקורבן לאשם – את המגורשים הפוטנציאליים מציגים כאלימים ואת המסרבים להשתתף בגירוש כמחוללי מלחמת אחים.

אולם, אמת יש רק אחת, מי שגורם למלחמת אחים ודוחה כל נסיון פשרה הוא שלטון העריצות של שרון, מי שירים יד על אחיו כדי לגרשם מביתם, לפנות מתים מקבריהם ולהרוס מפעלי חיים בניגוד לייעודו של צה"ל (הגנה על הארץ ומלחמה באויב), הוא המבצע מלחמת אחים ולא המסרב לכך.

למרות הכל, סוף השקר לשקוע וסוף האמת לנצח.

לאחי גיבורי התהילה המובילים את עם ישראל, שעוד מקום של כבוד ישמר להם בתולדות העם היהודי, העומדים בגבורה ובחירוף נפש מעוררי התפעלות מול אויב צמא דם מחוץ והנהגה אובדת דרך מבית, אקדיש את הבית השלישי מהשיר "חיילים אלמונים", שנכתב ע"י אברהם (יאיר) שטרן הי"ד (מפקדם הראשון של לוחמי חרות ישראל), השיר הפך להמנון הארגון:

"...ומכל עברים רבבות מכשולים
שם גורל אכזרי על דרכינו
אך אויבים, מרגלים ובתי אסורים
לא יוכלו לעצור בעדינו... "

באהבה ובהערצה לתושבי אלי סיני, בדולח, בני עצמון, גדיד, גן אור, גני טל, דוגית, כפר דרום, כפר ים, כרם עצמונה, מורג, נווה דקלים, ניסנית, נצר חזני, נצרים, פאת שדה, קטיף, רפיח ים, שירת הים, שליו, תל קטיפא, חומש, גנים, קדים ושא-נור.



הכותב תושב חיפה, סטודנט לתעשייה וניהול ופעיל במטה "חומת מגן" הרואה בפקודת הגירוש פקודה בלתי חוקית בעליל וקורא לא לתת לה יד.