ימים סוערים עוברים עלינו. מפץ פוליטי, פריימריז בליכוד, המהפך של פרץ, כן או לא איחוד של מפד"ל עם ה"איחוד הלאומי". בקיצור בחירות בשער.

דווקא בימי הבחירות האלה, אני רוצה להציע הצעה אחרת לכל מי שהרגיל עצמו לבחור מידי מספר שנים ולנסות להשפיע, מה שלא כל כך הלך עד היום.

אני מציע התנתקות. התנתקות מהבחירות, התנתקות מהצבא, התנתקות מהמדינה.

כאשר אריק שרון נאם בכנסת והסביר את מניעיו להתנתקות, נחרט בזיכרוני אקורד הסיום של נאומו: "הכל הולך אחר החיתום". וכך אמר שרון בצטטו את מנחם בגין: " את זאת אמרתי פעם בוויכוח לאנשי גוש אמונים... אתם חלוצים נפלאים, בוני הארץ, מתנחלים על אדמת טרשים בגשם בחורף, מתוך קשיים. אבל יש לכם חולשה אחת: פיתחתם בקרבכם איזה תסביך של משיחיות".

זאת הייתה הסיבה האמיתית להתנתקות, הרצון להתנתק ממחנה היהדות, מהמחנה של אלה שרוצים משיח, שרוצים מלך ורוצים בית מקדש. והעם נשאר אדיש, טובע בקניונים ובבילויים. לכן, הגיע העת ליזום מהלך חדש, מהלך של התנתקות משלנו, התנתקות מהישראליות המתבטאת באלימות גואה, במוסר ירוד ובשחיתות. התנתקות של הקמת מדינה יהודית אמיתית אשר כל מי שחשקה נפשו בה' יוכל לבוא ולהצטרף אליה.

מציאות כזאת כבר הייתה בעבר בדמות מלכות יהודה ומלכות ישראל. בישראל שלטו מלכים דוגמת עומרי, מלכים שהיו אנטי יהודיים ורשעים, ובמלכות יהודה הטוב שלט. דבר ה' שלט.

מהלך התנתקות זה אין במטרתו להידמות לחרדים בכלל, מה עוד שכיום החרדים מחוברים למדינה יותר ממני (סגני שרים, יו"ר ועדת הכספים וכדו'). מהלך ההתנתקות המוצע נועד בסופו של דבר "לכבוש" את מדינת ישראל ולהצילה מידי שלטון הערב רב שהשתלט עליה. אולם את זאת לא נוכל לעשות באמצעות המערכות הקיימות, כי מייסדי מדינת ישראל יצרו אותן, והם בחיים לא יוותרו עליהן. לכן רק הקמת חלופה יהודית אמיתית תשנה את המצב.

יאמרו המעשיים שבינינו שזה לא מציאותי. ואני שואל: האם הקמת המדינה הייתה מציאותית? האם גירוש הבריטים ע"י קומץ "הוזים" מהאצ"ל והלח"י היה מציאותי? האם כיבוש ירושלים, יהודה והשומרון בשישה ימים היה מציאותי?

לאור כל זאת, אני בוחר במדינת יהודה.