אנחנו ניצחנו בבחירות האחרונות, האמנו לשרון ונתנו לו את הכוח. את המנדטים הוא קיבל על סמך מצעו, לא בגלל שום דבר אחר. אלא שהוא נעץ סכין בגבנו, והתקשורת חגגה. ככל שהוא הפר יותר את מצעו וגנב את המנדטים שניתנו לו, כך הם צהלו יותר והפכו אותו לקדוש.



אחרי קרב הרואי על נפש מתפקדי הליכוד ניצחנו במשאל הליכוד, ואחרי שבועיים הוא דרס אותנו, התעלם מהבטחותיו והניע את בולדוזר הגירוש. והתקשורת, כלב השמירה של הדמוקרטיה, חגגה את גנבת דעתו של הבוחר.



היה לנו רוב בממשלה. בתהליך מושחת המתאים לרפובליקת בננות הוא פיטר ללא סיבה ביום שישי את השרים, שהפריעו לו להגיע לרוב טכני ביום ראשון, כדי להעביר את הגירוש. הוא לא היה לבד. בתהליך מושחת, שהובל ע"י התקשורת המגמתית והמועלת בתפקידה העיתונאי, הולבנו כל פשעיו, שלא יכול היה לבצעם בלי חיפוי אווירי של מושחתי השמאל השולט בעיתונות, בג"ץ והפרקליטות.



לא הייתה דוגמא לכך בעבר, שבחירות כה גורליות תעמודנה רק על שאלה אחת - גוש קטיף. מצע שרון היה כה נחרץ וברור :"דין נצרים כדין תל אביב", ואילו מצע מצנע היה חורבן. אך לבסוף בוצע מצעו של מי שלא נבחר. שרון לא היה יכול לפעול לבד. גנבי המנדטים היו: התקשורת, בג"ץ והפרקליטות שלא עצרו את הטירוף החולני של הדיקטאטור המושחת.



הרי הפרדת הרשויות לא קיימת בישראל. הצדק ואכיפת החוק משועבדים לאג'נדה של השמאל, והם האשמים. יבוא יום והם ישלמו את המחיר על רצח הדמוקרטיה הפרלמנטרית בישראל ועל הדברים הנוראים שקרו בעקבותיה.



לא רק הם, גם אחרון השוטרים והחיילים שמבצעים יום יום את הפקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהם, הפקודות הנוגדות את הקוד האתי של צה"ל האמור להגן על אזרחי המדינה לא לגרשם ולהחריב את בתיהם, כולם ישלמו את המחיר. גם הרמטכ"ל ואלופי המטכ"ל ששינו את עורם מהתנגדות מוחצת בתחילה לבריחה ולגירוש מגוש קטיף להשלמה גורפת.



מי יכול בכלל לסמוך על חבורת עלובי נפש נרצעת זו שתגן על המדינה מול אויב, אם הם מפחדים לעמוד על דעתם? מי ערב שלא יפחדו מול אויב? ומי בכלל היום יכול לסמוך על מטכ"ל עלוב זה ועל חסרי החוליות האלו הלבושים במדים נוצצים?



כל החונטה המשפטית, הצבאית והבג"צית תשלם את המחיר האישי בבוא ההיום. הוגדשה סאת ההשפלה, הסיאוב והנבזות בחסות הכסות המשפטית והתקשורתית. צריכה לבוא נקמה קשה וכואבת, למען יראו וייראו עד דור עשירי. נקמה שבסופה יהיו רוצחי הדמוקרטיה, מועלי שלטון החוק והמגרשים האלימים מאחורי סורג ובריח.



משפטי נירנברג, שערכו בעלות הברית בנאצים בתום מלחמת העולם השנייה, עמדו כל העת מול הדילמה המשפטית האם אפשר להעניש מפקד או חייל שקיבל פקודה בלתי חוקית בעליל. זו הייתה הגנתם העיקרית של הנאצים. הם לא הכחישו את העובדות, רק טענו שהם קיבלו פקודה, ופקודה חייבים לבצע. בעלות הברית יצרו תקדים ראשון מסוגו על פשעים נגד האנושות: אין פקודה שיכולה לכפר או לתרץ.



מה יגידו במשפטם כל השוטרים והחיילים שחיסלו למוות את הציוויליזציה הנפלאה והפורחת של גוש קטיף רק למען גחמותיו המטורפות של דיקטאטור מושחת או כדי לשמור על הפנסיה וקרן ההשתלמות שלהם? מה הם יגידו, קיבלנו פקודה? המדינה מעל הכל?



הם ביצעו פשעים נגד האנושות. לא היה תקדים בעולם כולו שאנשים גורשו בברוטאליות מארצם ואדמתם שלא בזמן מלחמה. זהו פשע נגד האנושות, באשר העם היהודי המגורש מארצו ההיסטורית הוא הוא תמצית האנושות עצמה.



לפני כשנתיים נשפט חייל והושם בכלא על כך שציית לפקודת מפקדו לירות בגלגלי רכב על מנת לעצרו בזמן עוצר בשכם. מה אמרו אז השופטים? "הוא היה צריך לסרב לפקודה בלתי חוקית בעליל"!



אז אני שואל: האם לגרש 9,000 איש, אישה, זקנים וטף ולהרוס את חייהם, משקיהם, עתידם ובתיהם בכוח הזרוע תוך אלימות מטורפת זו פקודה חוקית?



את חורבן עמונה לא נסלח לאולמרט המושחת, הנצלן, הפחדן ועלוב הנפש, שבזמן שירותו הצבאי כמעט נחשב לעריק מהצבא, ובכלל למד באוניברסיטה משפטים תוך כדי שירותו הצבאי. זהו אותו אולמרט, שבניו סרבני גיוס, שנמצא בשלטון כרגע בלי שקיבל פתק אחד בקלפי ואשר מפלגתו היא תוצר של שוד המנדטים הגדול מבוחרי הליכוד שהצביעו ליכוד ולא לאף אחד אחר.



אולמרט בשלטון רק בגלל יועץ משפטי לממשלה מושחת, שטיהר את כל שרצי שרון, טיהר את הגירוש וממשיך לטהר כל זוהמה שלטונית. אולמרט בשלטון רק בגלל ששופטי בג"ץ לא עצרו את מינויו. שופטים שלא נבחרו ע"י אף אחד, שהם בעצם חונטה שמאלנית פשיסטית, שבוחרת את עצמה ומנציחה את עצמה ומשכפלת את עצמה לדעת. החונטה הזאת לא רק שמועלת בתפקידה אלא גם מייצרת את הדיקטטורה שמביאה את הבולדוזרים.



התקשורת החנפנית לאויב, זו שנותנת לכל ברגותי תורן, לכל ערבי מושחת ורוצח יהודים, הגונב ללא מפריע את כספי הסיוע, להיקרא "לוחם חופש". זו אותה תקשורת שלא נותנת לנו להגיע לציבור. זו שאף פעם לא תיתן לנו צ'אנס אמיתי ובמה ראויה לדבר בה אל הציבור. זו התקשורת שהפכה לבית משפט שדה שדן אותנו להשמדה. בית דין שדה המכתיב לבג"ץ את ההחלטות. זו תקשורת היוצרת מניפולציה שקרית חדשה מידי יום, ובעצם גורמת להשמדת הציוויליזציה שלנו. גבלס, שר התעמולה הנאצי של היטלר טען: "אם תחזור על שקר מספיק פעמים, הוא בסוף ייהפך לאמת". כך התקשורת ע"י דה לגיטימציה שטנית במשך שנים מנסה להשמיד את הציוויליזציה שלנו, את אלו שחושבים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל.



הגיע הזמן יהודים שתתעוררו! מישהו מתכנן להשמיד אתכם. מחר יחליטו השמאל והערבים באמצעות מניפולציה פוליטית בכנסת לבטל את חוק השבות, ויעמידו את בנינו המשרתים בצבא על החופים עם מכונות ירייה לעצור את היהודים מלעלות לארצם... האם אז נציית לחוק הזה, האוסר את עליית היהודי לארצו? האם גם אז יגידו שחייבים למלא כל פקודה?



את זה הרי עשו הבריטים, מנעו עלייה ומנעו התיישבות בעיקר על ידי איסור ההתיישבות ביהודה ושומרון, ואת זה עושה השמאל: אוסר התיישבות ביהודה ושומרון והופך אותה בעזרת התקשורת השמאלנית ללא לגיטימית. ומחר יאסור עלייה, ובג"ץ יאשר לכל מצהלות התקשורת הרוקדת סביב עגל הזהב של "מדינת כל אזרחיה".



מרצ המפלגה השמאלנית הרדיקלית פרסמה אתמול, יום אחרי הטבח האכזרי בעמונה, את מצע הבחירות שלה ובו היא כותבת בבירור: "מתן זכויות קולקטיביות לערביי ישראל"... זכויות קולקטיביות? המשמעות האמיתית היא שלילת הזכות הקולקטיבית של העם היהודי על ארצו. המשמעות היא חיסולה של מדינת ישראל כבעלת הביטוי העמוק של הזכות הקולקטיבית של העם היהודי לארץ ישראל, וחיסול חוק השבות.



אלו שני הדברים שיסכנו את קיום העם היהודי בארצו: איסור התיישבות, כבר בפועל היום, ראה ערך עמונה, ואיסור עלייה מחר, ראה ערך מצע מרצ. והיום הזה לא רחוק.



קומו יהודים והתעשתו! השמאל השולט החליט להשמיד, להרוס ולהחריב את הציוויליזציה הציונית בארץ ציון וירושלים.



היש בכם מי שיקום ויקרא: "מי לה' אלי"? היש בלבכם הרצון להילחם על זכויותיכם להגשים חזון הדורות בן אלפיים שנה "להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים"?



אם כן, קומו והיאבקו!