במובן מסוים אני כותב לכם מדם ליבי.

לכם הרבנים, כבוד הרב ריסקין ששפך את דמינו בעיתון הארץ, גם לך כבוד הרב מידן ששפכת את דמינו לא פעם, אני כותב לך מר עודד רביבי ששפכת את דמינו בידיעות אחרונות, גם לכבוד הרבנים הגר וסדן, גם לפוליטקאים המכובדים שנלר והשר הרב הרשקוביץ גם לזבולון אורלב ולעוד רבים וטובים בתקשורת ובכלל.

וודאי שמעתם את הפרסומים כי חקירת המשטרה מעלה שלא נוער הגבעות הם שפרצו לחטמ"ר אפריים, את האמת הזאת שידענו וטענו כבר מלכתחילה אתם לא טרחתם לבדוק.

אולי מכוונות טובות אולי מתוך אמת פנימית אינני יודע אך העובדה היא כי בחרתם להוביל בשיתוף התקשורת ואחרים גל הסתה חסר תקדים והזוי כנגד קבוצת נערים חלוצים בוני הארץ. החיים והמוות ביד הלשון ובמובנים מסוימים אתם התרתם את דמינו!

היו גם כאלו שבחרו ללכת לשמעון אוסלו פרס ולהמשיך שם בהטלת הרפש ובפגיעה בהתיישבות. כן זה שוב דני דיין וחלקים ממועצת ישע שחוץ מגינוים לא מצטיינים בהגנה על התיישבות - לפחות כך אני חושב וגם רבים אחרים.

אבל עכשיו זה לא רלוונטי כי האמת מטבעה יוצאת לאור וכולם רואים ויודעים ושומעים כי מי שזה לא יהיה שפרץ לבסיס בחטמ״ר ותקף מח״ט באבנים - דבר אחד ברור! זה לא נוער הגבעות.

אז אם אתם רוצים תבקשו סליחה אבל מה שבאמת חשוב הוא שבפעם הבאה כשיפנו אליכם להכפיש ולגנות להשמיץ ולקלל את נוער הגבעות אתם תבדקו ותבדקו טוב, ואולי לא תיכשלו בלשון הרע. הנוער הנפלא בגבעות ובמאחזים היה ונשאר חזק וחסון גם בשיאם של המתקפות אבל למען הציבור הכללי ובעיקר למען ארץ ישראל ועם ישראל כדאי שתערכו חשבון נפש .