ה"תיק הרפואי" של נתניהו
ה"תיק הרפואי" של נתניהו

באקראי התגלגל לידי התיק הרפואי של ראש הממשלה ובו גילוי מפתיע על מחלה שלקה בה ונקראת בפי הרופאים " נסיכוטיס ליברטאס".



זו היא מחלה גנטית נדירה שמתפרצת בעקבות הדבקה בנגיף מסוכן ("שמולאידיוטיס"), ותוקפת חלק מבני הדור השני של חברי האצ"ל ותנועת "חרות". המחלה שאובחנה עד היום אצל בני בגין, בנו של מנחם בגין מפקד האצ"ל, דן מרידור בנו של ח"כ אליהו מרידור, אהוד אולמרט בנו של ח"כ מרדכי אולמרט, ציפורה ליבני שפיצר ביתו של איתן ליבני קמב"צ האצ"ל ואריה נאור בנה של ח"כית אסתר רזיאל- נאור; תבעה לאחרונה קורבן נוסף – בנימין נתניהו בנו של הפרופסור הרביזיוניסט בן ציון נתניהו.



התסמינים האופייניים למחלה הם: התכחשות לערכים ולאמונות של ההורים, רצון עז- בלתי נשלט לחלק את ארץ ישראל ולמסור חבלי מולדת לאויב הערבי המקומי, כדי שיקים בהם מדינת אויב ערבית טרוריסטית שתפעל לחיסולה של מדינת ישראל, כל זה מלווה בעייפות נפשית קשה ("עייפנו מלנצח במלחמות") .



בחלק מהמקרים מופיעים גם תסמינים הכוללים נהנתנות ורדיפת בצע; כהתרסה כלפי הסגפנות של האבות והאמהות. במקרה קיצוני אחד אובחנה מוזרות של איסוף כפייתי של עטי יוקרה, מעטפות עם כסף וכרטיסי טיסה, ושאר חריגים. למחלה אין בינתיים מזור; והתרופות הן בפיתוח. כיום יש רק פתרון חלקי להקלת הסבל של הסובבים את החולה המסוכן: הדרת החולה ממוקדי השפעה שלטוניים והגלייתו למדבר הפוליטי בטרם יסכן את כלל אזרחי ישראל היהודים.



בחלק מהמקרים מופיעים גם תסמינים הכוללים נהנתנות ורדיפת בצע; כהתרסה כלפי הסגפנות של האבות והאמהות. במקרה קיצוני אחד אובחנה מוזרות של איסוף כפייתי של עטי יוקרה, מעטפות עם כסף וכרטיסי טיסה, ושאר חריגים



במספר מקרים התגלה כי הנגיף התחזק מאד ופגע גם בבני הדור השלישי (בני ובנות "הנסיכים"). במקרים אלה התסמינים של "נסיכוטיס" חמורים פי כמה. הנכדים מפתחים שמאלנות קיצונית שמאופיינת בהזדהות מוחלטת עם מטרות האויב, ואפילו מבצעים פעילות פיזית בשטח למענו כמו: השתתפות פעילה בהפגנות ערביות אלימות בנעלין ובבילעין, והפרעה לפעילות חיילי צה"ל במחסומים. זה אותר לפחות במספר מקרי חולי, אצל החולים אבינדב בגין ("ההזוי מבילעין") שאול אולמרט (סרבן שירות בצה"ל מטעם "יש גבול") ודנה אולמרט (להט"בית מ"מחסום ווטש").



אני מפרסם עכשיו את המאמר בעיקר כדי לדווח כי לאחרונה הושגה פריצת דרך ראשונית בטיפול חדשני במחלה, בנוסף לבידוד ולהדרה שפעלו מצוין במקרה של בני בגין ודן מרידור. זוהי נוסחה שפיתחו מכוני מחקר של "הבית היהודי" ו"מנהיגות יהודית". נמצאה נוסחה של שילוב מיצוי חומרים לאומיים טבעיים וכימיים נוגדי שמאל והחדרתם בהזרקה במינון גבוה לגופים החולים.



הנוסחה היא  B.A.S+F.L.H  (בנט, אריאל, שקד + פייגלין, לוין, חוטובלי). ככל שמינון הנוגדנים יהיה גבוה יותר יש סיכוי להדברה מוחלטת של נסיכוטיס. מסתבר שתרכובת א' (B.A.S) גורמת לנסיך החולה חרדה קשה והתנהגות בלתי- רצונית. והיא המוצלחת ביותר.



בבדיקת תיקו של החולה בנימין נתניהו מתברר שסימפטום ראשון למחלה התגלה אצלו באוגוסט 1998 כאשר הסכים בחשאי למסור את רמת הגולן למשטר הרצחני של מפלגת הבעת' הסורית ("תיווך של רון לאודר"). ההתפרצות גלויה ראשונה היתה ב 23/10/98 

כאשר חתם על "הסכם וואי" שבו ויתר על שטחים ביו"ש כולל מרבית שטחה של העיר חברון ערש היהדות ואתר קברי אבות האומה.



סימפטום ברור להתחזקות המחלה פרץ באפריל 2004 כאשר הודיע נתניהו בראיון רדיו ברשת ב' על תמיכתו בתכנית "ההתנתקות" (הגירוש) של אריאל שרון – שבועיים לפני משאל המתפקדים ב"ליכוד" (היום החולה מכחיש וטוען כי התנגד לגירוש- אך הוא מכחיש סידרתי ואינו דובר אמת בלשון המעטה).



אך הסימן הברור ביותר להתפרצות חמורה של "נסיכוטיס" אירע ב- 14 ביוני 2009 בעת נאומו באוניברסיטת בר- אילן. החולה נתניהו הכריז קבל עם ועולם על הסכמתו להקים מדינת אויב – "מדינת פלסטין" בתוך תחום ארץ ישראל בין הירדן לבין הים; ובמקביל החל כעבור זמן בפעולות להקפאת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.



בשיחה חסויה שלי עם הרופאים המטפלים ועם מקורבי "הנסיך החולה" עולה תמונה מדאיגה לפיה הוא מתכנן כבר את השלבים הבאים: לקראת הבחירות – חבירה חשאית לגורמי שמאל (ציפי, לפיד, דרעי) להקמת ממשלה שתקים מדינת טרור פלסטינית ביו"ש. ואחרי הבחירות – פינוי הישובים היהודים השוכנים בגב ההר ובאזורי הקצה ומסירת השטח לאויב; תוך גירוש התושבים היהודיים ("תוכנית אלג'יריה 2").



זהו השלב המסוכן ביותר בהתפרצות המחלה ולכן מומלץ לנתיני "הנסיך" לבצע טיפול מתקדם לעצירתה בבחירות 2013. ראשית לקבל בהקדם אישור מ"ועדת הלסינקי" לבצע את ניסוי הטיפול בנוגדן B.A.S   בחולה נתניהו. ולפי התוצאות לבחון אם נרפא ממחלתו. באם הניסוי יכשל תמיד קיים כמובן, הפתרון האגרסיבי סילוקו של החולה ממוקדי ההשפעה השלטוני, שליחתו למדבר הפוליטי והחלפתו במנהיג בריא, רצוי מאד שיהיה זה אדם נקי מהגן המסוכן של ה"נסיכים".