סכנה ברורה ומיידית
סכנה ברורה ומיידית

שש שנים של ממשלת ימין; הקפאה רועשת והקפאה שקטה, פינוי ועוד פינוי, ובריחה מהכרעה. וגם הקוטג' עדין די יקר, והמאהל חזר ובאמת הדיור יקר וממשלת הימין רק נלחמת באיראן ונראה כי להתיישבות אף אחד לא מושיט יד.

אבל בעולם האמיתי ולא בעולם של נדמה לי, האמת היא שגורל ההתיישבות בסכנה ממשית. פניית אבו מאזן לבית הדין הלאומי בהאג יוצרת מציאות בינלאומית חדשה שבה מדינת ישראל עלולה להיקלע למתקפה בינלאומית רחבה וחזקה, מתקפה שתתבסס על האשמה כי עצם קיומו של מפעל ההתיישבות הינו פשע מלחמה.

גם בזירה הפנימית נחצים קווים על ידי בית המשפט העליון. החלטה גוררת החלטה, וכל אחת יוצרת תקדים חדש ומערערת את הבסיס המשפטי של קיום ההתיישבות. מקביעה גורפת כנגד התיישבות בשטח עליו טענות פרטיות, עד לקביעות חדשות כנגד שכונות ותיקות שאין עליהם תביעות בעלות כלל. והיד עוד נטויה.

הסכנה ברורה ומיידית ואין לנו את הפריבילגיה לשבת כל אחד בביתו מתוך הנחה שמה שהיה - הוא שיהיה. זה הזמן להילחם ולהגן על הבית. כנגד כל ההתקפות נדרשת עמידה תקיפה ובטוחה בצדקת דרכנו. זעקה ציבורית ותמיכה רחבה במפלגות הימין, תיתן את הכוח לממשלה להביע עמדה ברורה המחזקת את ההתיישבות כנגד כל הכוחות המערערים את בסיסה.

יומיים לפני הבחירות, בכ״ד אדר (15.7), יום ראשון בערב נגיע בהמונינו לכיכר רבין וניתן ביטוי לרצון הבריא של עם ישראל לעמוד בגאון מול לחצי העולם ולהמשיך לישב את ארץ ישראל על כל מרחביה.