מדינת חלם!
מדינת חלם!

אנו עדים לאחרונה למתקפת טרור מתואמת ומתוזמנת ע"י הרש(ע)ות הפלסטינאית המתודלקת בהסתה פרועה מצד הרשות. אותה רשות הממומנת כמעט ב100 אחוז ע"י ממשלת ישראל.

רק במדינת חלם הקרויה מדינת ישראל מציאות כזו יכולה להתאפשר.

המדינה מממנת רשות שכל תכליתה היא לפגוע במדינה. פגיעה מתמדת במישור המדיני, השמצת מדינת ישראל בכל פורום אפשרי בעולם וכעת אף מגדילה לעשות ומעודדת טרור כנגד המדינה ואזרחיה.

רק במדינת חלם לוקח שנה על מנת להרוס בית של מחבל שהרג ארבעה ישראלים תמימים שכל חטאם שבאו להתפלל לבורא עולם ונקטלו בדם קר ע"י טרוריסטים שפלים כשהם עטופים בטלית בית הכנסת בשכונת הר נוף. רק במדינת חלם פותחים מחסומים וצירים מתוך העדפת מרקם החיים של האויבים תוך סיכון חיים של אזרחים. לאחרונה נהרגו בני הזוג הנקין הי"ד לעיני ילדיהם בציר העולה לאלון מורה.

ציר זה שהיה סגור לערבים משנת 2000 נפתח בהוראת אלוף פיקוד המרכז אלוף ניצן אלון . למרות מכתבי אזהרה רבים שפתיחת הציר מסכנת את התושבים, התשובה הייתה שצה"ל חושב שמרקם החיים של הערבים חשוב ושצה"ל יודע מה הוא עושה .

מתברר בדיעבד, שבציר זה אשר המחבלים ניצלו את פתיחתו נרצחו יהודים ורק בגלל תקלה לא חזר על עצמו סיפור משפחת פוגל שמשפחה שלמה נקטלת בגלל שמירה על מרקם החיים של הערבים. וראה זה פלא מיד אחרי הרצח הציר נסגר לתנועת פלסטינים.
רק במדינת חלם מעמידים לדין חיילים שפגעו בערבים תוך הגנה עצמית על חייהם או הגנה מפני פגיעה באזרחים.

איפה נשמע בכל העולם שאזרח מעז לזרוק אבנים, בקת"בים ומטענים על חיילים. ואם חס וחלילה החייל יגיב כצפוי ממנו הוא יועמד לדין. לאחרונה ראינו איך הרוסים פועלים בסוריה. הם מפעילים חיל אויר עם פצצות במשקל טונה בלי הקש בגג או פזור התראות מוקדמות לפנות את הבניין .או אמריקאים שהפציצו בית חולים.

אי אפשר להילחם בטרור בידיים קשורות.

לענ"ד הרבה יותר מוסרי לירות על מנת לפגוע בכל מי שמרים יד על חיילים ,כי המוסר המערבי שמנחה את הקצונה הבכירה בצה"ל המגובה ע"י מערכת המשפט משמעותו היא להכיל ולהבליג, מה שבסופו של דבר גורם להרבה יותר נפגעים בשתי הצדדים.

ידוע שחוסיין בהפגנה הראשונה ביהודה ושומרון פתח באש מקלעים והרג 50 מפגינים , אך בזה הוא חיסל כל ניסיון התנגדות והחזיק את כל יו"ש בפלוגה של 100 חיילים במשך שנים רבות.

זה יותר מוסרי בעיניי מאשר אלפי הרוגים משני הצדדים שקיפחו את חייהם רק בגלל עודף ההומניות וההכלה כפי שצה"ל פועל.
רק במדינת חלם לא מפעילים את הנשק האפקטיבי ביותר נגד הטרור ומפעילים מדיניות על פיה על כל רצח יהודי יוקם ישוב או תוקם שכונה .

אם היו פועלים כך לא הייתה שום מוטיבציה לטרור כי המחיר עבורם היה בלתי נסבל . אם הם היו יודעים שכך מדינת ישראל תפעל היו חושבים אלף פעמים לפני כל פיגוע.

רק במדינת חלם יודע כל טרוריסט שאין לו מה להפסיד אם יפגע ביהודי . להיפך, הוא יזכה לאירוח בבית מלון הקרוי כלא ישראלי ויקבל מימון מלא למשפחתו.

בנוסף, הוא יקבל השלמת השכלה ויסיים בתואר אוניברסיטאי ואם יצליח לממש את הרצח יהיה גיבור בציבורו ויקראו על שמו ככרות ורחובות. אך אם היה יודע שצפוי לו עונש מוות וגירוש משפחתו והריסת ביתו היה חושב פעמיים.

לסיכום, הגיע הזמן להתעורר ולהבין שמדינת חפצת חיים חייבת להילחם על חייה, חייבת לאפסן את המשפטנים במשרדיהם ולתת הוראה לקצינים לבצע את מה שהם למדו על מנת למגר את הטרור. מדינת חפצת חיים צריכה לייבש את ביצת הטרור, להילחם כנגד מעודדי הטרור מבית ומחוץ ולהפסיק לממן את אויביה.

היא חייבת להעדיף את חיי תושביה על פני מרקם החיים של אויביה.

ולסיום סיפור קצר,

סיפור המגנומטר –

הצבת המגנומטר במזרח העיר, מזכירה את הסיפור על חלם, שם, כאשר התרופפו כמה קרשים מהגשר שמעל הנהר, במקום לטפל בגשר, הקימו בית חולים לטפל באלו שנפלו, כך המגנומטרים, במקום לטפל בטרור ובמניעיו, מציבים מגנומטרים שלא ימנעו מאף ערבי להכנס לחנות בתוך העיר העתיקה ולקנות סכין או שבריה.