ביבי, גזרתך קשה משל השמאל
ביבי, גזרתך קשה משל השמאל

כבר שבע שנים מכהן ביבי כראש ממשלתנו ואין ספק כי הוא מייצג בצורה רהוטה את מדינת ישראל בעולם ומביא הרבה כבוד לעם ישראל.

אך בשני נושאים, חשובים ביותר לעם ישראל, מגלה ביבי חולשה לא מובנת, והם: הטרור וההתיישבות.

הטרור,
כולנו זוכרים את ספרו של ביבי בו הוא מנתח בצורה נפלאה את הדרכים להתמודד עם הטרור, באומץ ובנחישות.

וראה זה פלא, עם עלייתו לשלטון מגלה ביבי חולשה בלתי מובנת המתבטאת בשחרור מסיבי של מחבלים בעסקת שליט, באי מימוש ריבונותנו בהר הבית ובכך שהוא מאפשר לתנועה האסלאמית להשתלט על הר הבית ולעורר מהומות שבסופו של דבר הביאו להתפרצות הטרור הנוכחית.

בנוסף הוא מנהיג מדיניות של מניעת הרס בתי מחבלים. ארבע שנים אחרי רצח האכזרי משפחת פוגל בתי המחבלים עומדים על תילם. רק לאחרונה אישר נתניהו את הרס הבית של המחבל מהר נוף כשנה אחרי האירוע! כל בר דעת יודע שהרס בית אחרי שנה מאבד את אפקט ההרתעה.

עוד נושא קריטי הוא: אי שינוי הוראות פתיחה באש, דבר שגרם להרמת הראש של המחבלים ולקשירת ידם של כוחות הביטחון במלחמתם בטרור .

השענות יתר על התיאום הביטחוני עם המחבלים המחופשים לשוטרים מתגלה גם היא כמשענת הקנה הרצוץ.

אי מניעה של נסיעת שב"חים באוטובוסים הציבוריים מהווה סכנת חיים לכל היהודים ולא בכדי היהודים מדירים רגליהם מהתחבורה הציבורית.

הנושא השני הוא ההתיישבות,
נתניהו כבן למשפחה ציונית ודאי מודע לחשיבות ההתיישבות, אך לצערי לא היה ראש ממשלה שפגע בהתיישבות כמו ביבי.
מניעת אישור תכניות (תב"ע), מהווה טבעת חנק להתיישבות. הפחד המאגי מהגויים, גורם לביבי להורות שוועדות התכנון לא מתכנסות ולא מאשרות שום תכנית. זהו צעד שאף ראש ממשלה לא העז לעשות. וכמובן לא שכחנו את ההקפאה בפועל של הבניה ב2009 .

ביבי אף נתן את ידו לפגיעה בחטיבה להתיישבות שהייתה מנוף לפיתוח ההתיישבות, ומתקציב של מאות מיליונים הפכה החטיבה לגוף נטול חיים שאינו מסוגל לתפקד .

מניעה כמעט מוחלטת של הכרזות על אדמות מדינה והפקעות לצורך סלילת כבישים שמהווה את הכלי למניעת השתלטות של ערבים על אדמות מדינה .

כניעה מחפירה ומוחלטת לניסיונות אירופאיים להשתלט על אדמות מדינה ללא תגובה הולמת של מדינת ישראל.

אי תגובה על ניסיונות הטלת החרם על מוצרים ישראליים. וגולת הכותרת היא החולשה נגד הרש(ע)ות הפלסטינאית שלמרות שהיא לא חדלה מלפגוע בישראל במישור המדיני ולגנותה בכל פורום בעולם היא גם מלהיטה את הרוחות וקוראת לפגיעה בכוחות הביטחון ולהפרות סדר. לא די בכך היא מנציחה את מבצעי הטרור בקריאת שמות של ככרות ורחובות ע"ש השאהידים שכל גבורתם היא פגיעה ביהודים.

הסתה פרועה במערכת החינוך המקדשת את הטרור ומאדירה את הטרוריסטים. ואף הגדילו לעשות כאשר מממנים בכספי מדינת ישראל את הטרוריסטים. לפי הכלל ככל שפגעת ביהודים יותר כך תקבל קצבה גדולה יותר.

אני מצפה מביבי כאיש המחנה הלאומי וכבן למשפחה אידאולוגית ימנית להתעשת ולהתנהג כמצופה ממנהיג ימני, להסיר כפפות ולהתחיל להשיב את הגאווה הלאומית למדינת ישראל ולעם ישראל.