ההתיישבות - חומת מגן ביטחונית ומוסרית
ההתיישבות - חומת מגן ביטחונית ומוסרית

עוד נערה יהודייה נרצחה בידי שלוחי האיסלאם הג'יהאדיסטי בקרב ערביי ארץ ישראל. הדר בוכריס, נערה אידיאליסטית שנתנה מיטב שנותיה למען העם והארץ.

הלב נשבר. עכשיו, כשערי אירופה מתמלאות חיילים, אפשר להעריך יותר את חלוצי גב ההר בשומרון וביהודה, החשופים 24 שעות ביממה לסכנת חיים. הם חגורת הביטחון שלנו, ובלעדיהם תגלוש הלחימה לפתחי בתינו ביתר שאת ממה שידענו. מקומה של ההתיישבות ביחס לישראל דומה למקומה של ישראל ביחס למערב: בשני המקרים מדובר במוצב קדמי במלחמה.

בעצם הימים הללו ממשיכים אויבי ההתיישבות להסית נגדה. מפריחים נתונים חלקיים ומגמתיים על תקציבים שמקבלות ה"התנחלויות" "על חשבון" ה"פריפריה" - עלילת דם ישנה. הכה במתנחלים וזכה בנקודות בתקשורת. שלא במקרה, ההסתה כרוכה גם ב"הבנה" למניעי הטרור. "הארגון לשחרור פלשתין" הוקם בטרם שיחררנו חבלי מולדת בשומרון ויהודה. למרות הניסיונות התקשורתיים להלבינו, מטרתו לא השתנתה: חיסולה של ישראל.

גם בגבולותיה הצרים. ההתיישבות היא החומה המגינה על כולנו - חומה ביטחונית ומוסרית: הוויכוח על ההתיישבות הוא ויכוח על הלגיטימיות של הציונות. הניסיון לחלק בין שומרון ויהודה לשאר המדינה ממריץ את האיחוד האירופי. סימון המוצרים האירופי הוא חיקויו של שיח החרפה אצלנו המסית נגד ההתיישבות, נגד החטיבה להתיישבות, ובסופו של דבר נגד הציונות. אדרבה, יש לתת להתיישבות יותר תקציבים ממה שניתן עד כה. זאת השקעה ביטחונית ולאומית מוכחת.

הסכינאות הפלשתינית היא ענף בספורט הלאומי של שכנינו: רצח יהודים. אבותיהם הרוחניים עשו זאת היכן שיכלו - מול הכופרים, הנוצרים, היהודים וכל מי שלא נכנע ("איסלאם" פירושו כניעה) לאמונתם הרצחנית. לא יעזור להם. העם היהודי חזר הביתה ונאחז באדמתו. ואם תידרשנה מאה שנים נוספות - בסופו של דבר הם יבינו. "וְנָקָם יָשִׁיב לְצָרָיו, וְכִפֶּר אַדְמָתוֹ עַמּוֹ".

מתוך "ישראל היום"