תסגירו!
תסגירו!

בעקבות ההתאכזרות האוימה של שירות הביטחון הכללי והמשטרה וההתנכלות לנאמני ארץ ישראל אני פונה למבצעי הרצח בכפר דומא בקריאה - "תסגירו את עצמכם".

אל תפחדו להודות שאתם עשיתם את הדבר העלוב והנבזה הזה. הייתם גיבורים? תהיו גיבורים עד הסוף ואל תתנו לציבור שלם לסבול. אני פונה למפכ"ל רוני אלשיך בעבר ובהווה - תפסיקו להתאכזר ביהודים לשם מטרה פוליטית (אני גם מניח שבכול העניין לא היתה יד יהודי בו).

הלא ברור, שעיקר ביטול תוצאות רצח בדומא זאת הוקעה ברורה של ראשי תנועת "גבעוניסטים" ונותני רוח גבית למעשה שטות ופרובוקציות עלובות.

אם בזמנו שמעון ולוי היו מסגירים את עצמם ובאים ליעקב אבינו, "אבה, זה אנחנו עשינו" - כמה סבל היה נחסך מעם ישראל במשך הדורות. (ראה תפילת יום כיפור "על זה אתם נתפסים"). בני שמעון ולוי - בסודם אל תבוא נפשי, כלי חמס מכורותיכם. לא הבנתם ולא ראיתם שכלים שאתם משתמשים בהם - אלה כלי חמס? אתם משחקים ליידי חמס. אם אתם גיבורים כל כך- לכו, תחסלו את ראשי חמאס בעזה וביו"ש. זה אתם משאירים לשב"כ ונכון!

אתם "הפטריוטים" – איך בכלל חשבתם להחליף במעשה שטויות שלכם את צה"ל ואת כוחות הביטחון?

נכון, ראשי הממשלה שלנו לא שווים הרבה, במקום להגיד בפה מלא שהאיסלם על כל גווניו קם להשמידנו, ממשיכים הם לשחק במילים. לכל עולם כבר ברור, שאחרי הצהרתם הגבוהות נשמע קול ענות חלושה. גם האויב יודע את חולשתנו. אבל צה"ל וכוחות הביטחון- זה נכס לאומי, עדות לתיקון חטא שנאת חינם וחטא המרגלים.

אני פונה לכל הנהגה "הקיצונית" (לא אנקוב בשמות, כי כולם יודעים על מי מדובר), אל תסתרו בשקט. תגיעו בפה מלא - אם יש יהודי שעשה את הדבר הנבזה הזה בכפר דומא- תהיו גיבורים- תסגירו את עצמיכם!

אל נא אחי תרעו

הכותב - "שהיד", שהלך עם נשק לפדות את עם ישראל מגלות רוסיה.

נכתב ביום שנה לגזר הדין ב"משפט לנינגרד".