ד"ר אביחי שניר בכתבתו באתר "וואלה" מתריע בפני האסון המשמש ובא על כולנו כאשר הרשות הפלסטינאית תיפול. אני רוצה לחלוק על מסקנותיו.

אני חושב שקריסת הרשות הפלסטינאית  תיטיב עם כולם בכל התחומים. זה לא סוד שרוב רובו של התקציב של הרשות הולך למנגנון מנופח ללא אח ורע בשום מדינה בעולם. כמו כן חלק גדול הולך  לתשלום משכורות הן למחבלים במדים הנקראים מנגנוני הביטחון והן למחבלים ולבני משפחותיהם של הפוגעים ביהודים.

במשך עשרות שנים שלט המנהל האזרחי בחיי הכלכלה בתקציבים מאוזנים וצנועים ללא המנגנון המנופח של הרשות וללא השחיתות בכל שדרות הניהול של הרשות.

לדוגמא אם נבחן להיכן הלכו מאות מליוני הדולרים כספי הסיוע שקבלה הרשות מכל מדינות העולם - כולם נבלעו על ידי הפקידות הגבוהה בלי שיחלחלו לעם הפשוט.

יש גם אספקט נוסף והוא העול הכספי שנופל על ישראל לקיים סד"כ ענק של חיילים על מנת לשמור הביטחון ועל נזקי ההסתה של הנוער על ידי  הרשות.

אם הרשות תיפול תפחת ההסתה ויפחתו הפיגועים הנובעים מיבוא של אלפי מחבלים שבאו בעקבות  המלכת עראפאת וחבר מרעיו שרק החמיר את מצבם של התושבים  ושל מדינת ישראל בכל התחומים.

במיוחד במישור המדיני כאשר הרשות מפעילה עלינו את כל מוסדות האו"ם בגנויים בלתי פוסקים והנזקים הכלכלים מתנועת ההחרמה של B.D.S המסבים נזקים עצומים לישראל. אין ספק שעצם קיומה של הרשעות הפלסטינאית מסיבה רק נזקים למדינת ישראל.

לצערי אותם ההוזים מהשמאל שהמיטו עלינו את אסון אוסלו ממשיכים באיוולתם ובהצדקת מעשיהם ומטיפים לנו לסייע עוד ועוד לאותה רשעות מבלי לקחת בחשבון את הנזקים שהיא גורמת בכל רגע ורגע שהיא קיימת.

הגיע הזמן שקברניטי המדינה יחשבו מסלול מחדש על התועלת בקיומה של הרשעות הפלסטינית. אנו צריכים לייחל לנפילת הרשות בכך נשפר את מצבנו הכלכלי, המדיני והביטחוני.