אי אפשר לשתוק מול הרס צה"ל והמוסר
אי אפשר לשתוק מול הרס צה"ל והמוסר

כבוד הרב שמואל אליהו שליט"א, מרא דאתרא של העיר צפת וכל האזור, מי שאוהב את עם ישראל לא יכול לעמוד בצד ולשתוק על ההרס הרב שהנחיות צה"ל גורמים גם לביטחון ישראל נגד אויבינו, וגם להרס המוסר האישי של חיילינו האהובים.

אפילו נער בן עשר מבין שאין לשום אשה יכולת גבורה פיזית כמו לגבר, לשאת נשק כבד, לדלג על קיר, לצעוד בקצב מזורז מרחקים גדולים וכיו"ב. ההחלטה של המטכ"ל לצרף בנות לגדודים מעורבים מבשר רעות בקרָב הבא עם אויבינו, והקרָב בוא יבוא במוקדם או במאוחר.

האג'נדה לשווין בין המינים, גם במחיר סיכון חיי אדם, מראה על אטימות. וכבר כמה וכמה קצינים בכירים, ובכירים ביותר, שכבר היום במילואים, התריעו על כך. כנראה יש מימון רב מאגודות מעבר לים [הרוצים בהחלשתנו] למימוש המעורבות הנוראה הזאת.

ולעניין ההרס המוסרי, מי אינו יודע שלהשכין בנים ובנות, בגילאי 18-23 במחנה אחד וללא שמירה, מי יוכל לערוב על טהרת הבנות? ומה עם הבנים שלא יוכלו לעמוד מול יצרם? וכבר התלונות על פגיעות מיניות בצה"ל רבו כמו רבו. לעת הזאת, תמוה ביותר כיצד שר הבטחון שותק ואינו מתערב? וכיצד ראש הממשלה שותק ואינו מתערב? ממי הם חוששים?

גזירה זאת לערב את המינים, מה שלמיטב ידיעתי לא נמצאת בשום מדינה מתוקנת [שמעתי שכך המצב בקובה], היא קשה ביותר. העקשנות הזאת של מקבלי ההחלטות, לא לשנות כיוון, מורה שיש להם אינטרס מוזר בדבר. אני קורא לכל אוהב ישראל באמת למחות [בדרכי שלום] על גזירה נוראה זו.