מלחמת מנע נגד איראן – עכשיו!
מלחמת מנע נגד איראן – עכשיו!

בשנים האחרונות התעצמה איראן במהירות, ופעלה להגשמת מטרותיה האסטרטגיות.

משטר האייתולות האמין כי הוא בדרך לניצחון ביחוד לאחר השינוי במצב הגיאו-אסטרטגי העולמי, והסכם הגרעין האווילי שנחתם ב-2015.

ההתעצמות התבטאה בשני מישורים:

א. הגברת קצב הפיתוח והייצור של הנשק הגרעיני, ומשגריו (טילים בליסטיים ארוכי-טווח).

ב. הגברת החדירה מערבה של יחידות טרור ומיליציות שיעיות לעיראק, סוריה, לבנון ותימן, והקמת בסיסים בעיראק ובסוריה כדי ליצור רצף יבשתי בין איראן לחופי הים התיכון וים סוף. ובמקביל השלמת בניית רשת טרור בינלאומית.

למזלנו בעלת בריתנו החשובה ביותר – מעצמת-העל ארה"ב, נשלטת כיום בידי ממשל אוהד ביותר – ממשל הנשיא דונלד טראמפ, שמשתף איתנו פעולה במאבק נגד מדינת הטרור איראן. הוא לא רק פרש מהסכם הגרעין, אלא הטיל עליה ועל סייעניה סנקציות כלכליות חמורות ביותר, שיחמירו מאד לקראת סוף השבוע.

בעקבות זאת נמצאת איראן במצוקה קשה כלכלית וצבאית. באיראן יש תחושה של חנק כלכלי, יצוא הנפט נמצא בסכנה חמורה עקב הסנקציות. העדות הטובה ביותר להצלחת המהלך האמריקאי היא קריסת שער המטבע האיראני- הריאל, לשפל המדרגה. היום – 31 ביולי, השער הוא – 119 אלף ריאל לדולר, לעומת 42 אלף לפני שישה חודשים!!

יש שביתות ועיצומים במגזרים העסקי והציבורי. לאחרונה החלו הפגנות בערים הגדולות בהן נשמעו קריאות נמרצות להפסיק את ההשקעות בפיתוח נשק, ולהפסיק את העברות הכספים לארגוני טרור ברחבי המזה"ת, ולהשקיעם ברווחת אזרחי איראן.

ראוי לציין כי חלקים גדולים של אוכלוסיית איראן סובלים מעוני מחפיר, ובמרבית המחוזות של המדינה הגדולה אין מים ראויים לשתייה.

בעקבות ההתדרדרות, החלו שליטי איראן המיואשים לאיים במלחמה על ארה"ב ועל הנשיא טראמפ. זה התחיל באיומים לסגור את מיצרי הורמוז לשיט במקרה וארה"ב תצליח לעצור את יצוא הנפט האיראני, עבר לאיומים לחסום בפני מכליות סעודיות את השייט בים סוף, והגיע לשיא באיומים ישירים במלחמה כוללת.

ראשון היה זה הנשיא חסן רוח'אני "העכבר ששאג" והצהיר: כי מלחמה של האמריקנים נגד איראן תהיה "אם כל המלחמות" ובחוצפתו הוסיף: "מר טראמפ, אל תשחק עם זנב האריה, זה יוביל לחרטה גדולה". בתגובה פנה אליו הנשיא טראמפ ביום שני – בטוויטר: "אף פעם אל תאיים על ארה"ב או שתסבול מההשלכות שמעטים בהיסטוריה סבלו מהן בעבר. איננו עוד מדינה שתסבול את מילותיך המטורפות של אלימות ומוות. היזהר"

חסן רוח'אני בתגובה: "התגובה הטובה ביותר שלנו להערות הזולות שלהם היא הצגת אדישות אל מול המזימות שלהם. תוך כדי התנגדות וסיכול התוכניות של ארה"ב".

אח"כ נאם אבי-אבות הטרור, מפקד "כוח אלקודס" של "משמרות המהפכה" קאסם סולימאני: "טראמפ חייב לדעת שאנו ממתינים לו. אנחנו אומה שמקדשת את ה"שוהדה" (מות קדושים) ואנחנו אוהבים להיות שהידים. אתה יכול לפתוח במלחמה- אבל רק אנחנו יכולים לסיים אותה".

את דברי הרהב הללו השמיע העקרב האיראני בנאומו בעיר האמדן ביום חמישי 25 ביולי 2018.

ובכן, הם רוצים במלחמה, והם יקבלו אותה. ארה"ב וישראל יכולות למחוץ את מדינת הטירוף וצבאה תוך יומיים, במבצע משותף של חיילות האוויר; ויחידות טילאיות.

התכניות קיימות מאז שנת 2011 עת עמדנו לבצע את התקיפה בעצמנו, בהנחיית ראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון ברק. חיל האוויר שלנו התאמן תקופה ארוכה תוך השקעת מיליארדי שקלים אך הפעולה בוטלה בשל פחדנותם של חלק מראשי המימסד הבטחוני; שהיו סוכני הנשיא הפרו-מוסלמי ברק-חוסיין אובמה, ובראשם ראש המוסד דאז מאיר דגן.

מה שצריך לעשות כיום הוא רענון התוכניות והתאמתן לשותף החדש שלנו.

המלחמה תפתח במכת פתיחה של מטוסים וטילים שישמידו את כל אתרי הטק"א, נ"מ והמכ"מים באיראן. מיד לאחר מכן יתחיל המבצע העיקרי: מפציצי ארה"ב (B-29, B- 1 ) ומטוסי צה"ל יתקפו את כל אתרי הפיתוח, הייצור והאכסון של הנשק הגרעיני באיראן.

מפציצי ארה"ב שנושאים פצצות ענק חודרות קרקע ישמידו את ארבעת האתרים האיראנים הממוקמים בעומק רב מתחת לפני הקרקע. במקביל יותקפו אתרי הייצור והאכסון של הטילים הבליסטיים לסוגיהם. במסגרת שלב זה יותקפו גם מרכזי השליטה והבקרה: המטכ"ל, מיפקדת "משמרות המהפכה" ונמלי האוויר והים (בסיסי חיל האוויר וחיל הים).

20 האתרים שיושמדו הם: בושהר, קום, נתאנז, אראק, פורדו, דאמאוונד, מדאן שרקי, פז'השקאדה, האפטה טיר, סנג'ריאן, פארצ'ין, שרהוד, האתר בדשתי- לוט, אתר דשתי כויר, לאשקאר עבד, רארק הובין, מבארכה ושלושה אתרים בתחום טהרן רבתי.

האתרים  הללו כוללים: כורי אורניום ופלוטוניום, מפעל מים כבדים, מתקני צנטריפוגות להעשרת אורניום, מעבדות לייצור חלקי צנטריפוגות, מיתקן העשרת אורניום בלייזרים, מכוני מחקר, תחנות כוח גרעיניות, מפעל להרכבת ראשי נפץ גרעיניים, מפעל לייצור טילים בליסטיים ארוכי טווח, מנהרות לאכסון פצצות וטילים ומתקני ניסוי פצצות גרעין.

שלב א' ימשך כ-36 שעות. עם השלמתו ייחל שלב ב' בו תתבצע תקיפה מיוחדת על מרכזי הטירוף השיעי הפאנאטים- הפסיכוטיים. מבצע זה ייקרא: "האימאם ה- 12" =ובו "תנוטרל" כל ההנהגה הדתית רוחנית של איראן, כולל "המנהיג העליון" חאמינאי,, " מועצת המומחים" ומועצת "שומרי החוקה".

האתר המרכזי שיושמד הוא מרכז המדרסות השיעיות בעיר הקדושה קום,ולא נפסח גם על המדרסות במשהד וחורסטן.

את שלב ג' יבצעו המוני העם האיראני השפויים שיבצעו מהפכה בה יושמדו מפיצי הרוע והזדון, עד משתין בקיר.

בתום המבצע אפשר יהיה לטפל בקלות בשלוחות הטרור השיעי: המשטר העלאוי בסוריה, חיזבאללה בלבנון, חמאס ברצועת עזה והחות'ים בתימן.

הערה: כל המידע על אתרי הגרעין האיראני פורסם על ידי בתקשורת ובאתרים בישראל בעשור האחרון , ומבוסס על מידע מודיעיני שהביאו אנשי אופוזיציה איראנים, שירותי מודיעין זרים וצילומי לווין.