אסור לשקר לילדים העצובים?
אסור לשקר לילדים העצובים?

אוטוטו מגיע יום המשפחה, ואיתו מבול הכתבות והספינים שנועדו לקדם בעצם את פירוקה. ארגוני הלהט"ב כבר יצאו בקמפיין על הילדים העצובים שיושבים בכיתה ומגלים שמשפחה זה אבא ואמא.

הם קוראים לנו לרמות אותם ולספר להם שגם אבא ואבא ואמא ואמא זה משפחה. אבל הילדים העצובים הם לא טיפשים. הם מאוד היו רוצים לדעת שגם הם באו לעולם מאהבה של אבא ואמא כמו חבריהם. הם מאוד היו שמחים לדעת שמי שאת הגנים שלו הם נושאים נתן להם גם זהות. שהוא לוקח עליהם אחריות ונותן להם דוגמה לכל החיים. הם רוצים לדעת שיש להם שורשים, סבא סבתא, אחים, דודים, עם סיפור חיים אמיתי שלא נוצר בהסכם בין אנשים זרים. הם רוצים משפחה!

ועכשיו עומדים אותם אלו שעודדו גברים למכור את זרעם, שעודדו נשים לסחור ברחמם, שהביאו לעולם דור של יתומים מהולדה מתוך בחירה וגאווה, ומורידים דמעות תנין על כך שהילדים עצובים.

במשך שנים נזהרנו שלא לפגוע, נזהרנו לתת מקום, אבל מול העוול איננו מסוגלים עוד לשתוק. ילדים רבים משלמים מחיר כבד, ואנו כאן נהיה להם לפה. ילדים רבים מידי מגיעים לעולם עם ידיעה קשה ומרה שאביהם הביולוגי או אמם הורתם ויתרו עליהם בעת לידתם.

בשם הקידמה והגאווה היה מי שקנה ושילם עבור החוויה. "הזכות להורות" קראתם לזה, ושכחתם אותנו הילדים. גם לנו יש זכות כזו, זכות טבעית זכות מולדת, זכות שלא נוצרת בחוק או בהסכמה אלא בקשר דם. חשבתם על עצמכם, ועכשיו אתם מנסים לפצות, אבל זה לא מוסרי זה לא אנושי וזה בוודאי לא יהודי.

"אפשר לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן, ועל כל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן" אמר לינקולן. הגיע הזמן לומר את האמת. שום הסכם ושום חוק לא ישנו את העובדה הפשוטה משפחה יש רק אחת. ארגוני להט"ב וארגוני נשים רדיקליות, "הצליחו" באירופה ובארה"ב להביא למצב שכחמישים אחוז מהילדים גדלים בלי אבא, משפחות מתפוררות ואחוזי הבדידות והדיכאון נוסקים. אנחנו לא ניתן לכם "להצליח" כאן במדינת ישראל.  

נחבק ונאהב כל ילד זה לא משנה מאיזה בית הוא בא. נתמוך ונעזור לכל אחד. אבל לא ניתן להמשיך את הסחר בילדים כדי לחוות חויות הורות, לא ניתן יד למי שמעודדים ומחרחרים מלחמה בין המינים.  

נאהב את ילדינו ונכדנו, נכבד את הורינו וכל הדורות שקדמו להם, נחבר את כולם בקשר בל ינתק לשרשרת הדורות המדהימה של עם ישראל, וביום המשפחה נדבר על הערכים האמתיים של המשפחה. על הנאמנות, על האחריות, על המסורת וההמשכיות, על החרות ועל הנתינה. יחד נתפלל שנזכה את כולם ובעיקר את הדור הבא, במתנה הנפלאה - משפחה.

הכותב הנו מראשי תנועת "בוחרים במשפחה"