הירח לא הגבול 
הירח לא הגבול

חודשיים לפני פסח חלמתי חלום. שפשפתי מנורה ופתאום, כאילו יצא מאגדת אלדין, הופיע בפניי שד. הוא הציע לי להביע משאלה. התחלתי לדבר איתו על גשושית ישראלית לירח של SpaceIL...

השד המסכן החוויר תחילה והחליף צבעים. הוא רמז לי להביע משאלה אחרת קצת יותר פשוטה ויותר קלה לביצוע. טוב, בסדר. אז בתמימות חשבתי לבקש שפוליטיקאים יכבדו אחד את השני קצת יותר, ושאם אפשר, על הדרך, שאושרת קוטלר תחזור בתשובה. אתם יודעים מה הוא ענה?

- אתה רוצה את הסלפי של הרובוט על הירח עם דגל ישראל ברקע או בלי?

ישראל שולחת חללית לירח! אתם תופסים את זה? עם חדשות כאלה, ליבי ליבי עם תנועות הבי.די.אס, האיסלאם הקיצוני וכל אויבינו ברחבי העולם, בעבר ובהווה, שטופי השנאה נגד ארצנו ועמנו. הם מתבוננים בנו, בכל צעד שלנו, ללא מנוח, והנה אנחנו כבר בשמים, נוגעים בכוכבים.

איזה כאב לב עבור אנטישמים ואנטי-ציוניים באשר הם. למזלה, מדינת ישראל אינה מצפה מאספסוף זה ליותר מדי. נהפוך הוא. ככל שאנו סופגים את מתקפות הקנאים הללו, הששים אילי קרב, כך אנו עולים מדרגה ומתחזקים.

כנראה שאנחנו מצליחים להגיע למקומות כה גבוהים שהם אינם יכולים אפילו לדמיין. אנחנו מבטיחים להם לשתף את התמונה בפייסבוק ברגע שנקבל אותה...

עם ישראל דומה לגישושית בראשית. גם היא עוברת דרך תנאים סביבתיים קיצוניים שאף עם לא היה שורד בהם. אלפי מטאוריטים תוקפים אותה במהירות הבזק ועליה לחמוק מהם ואף להשמיד אותם. למזלה, הגישושית, כמו עם ישראל, עשויה פלדה והיא חדורת מטרה.

החום עולה בכל הארץ. המרוץ לשלטון נפתח בשתי המחנות באופן לא צפוי. המתקפות המילוליות נורות מכל עבר. עדיף לחבוש קסדה ושכפץ או לפחות להצטייד באטמי אוזניים מעולים.

הגנרלים הכתיבו את הקצב: שמאל "ימין" שמאל. ביבי לא רואה את הדברים ככה, למרות ההתקפות מימין של בנט .הוא מעדיף לדבר על ימין ימין ימין דרך ערוץ הטלויזיה הפרטי שלו. רצוי לשמוע לעצתו ולא לירות בתוך הנגמ"ש.

למרות כל מה שאנו חווים יום יום, ועוד במהירות האור, העם שלנו ראוי להערכה על כך שלמרות הכול, הוא נשאר נדיב, סימפטי, מצחיק ואופטימי.

ביום שבראשית תגיע לירח, עם ישראל יתכונן לצאת ממצרים, עם ממשלה חדשה. נקווה שלא תהיה זו ממשלה שתצעיד אותנו אחורה.