הצביעו לא לטרנספר
הצביעו לא לטרנספר

הסמן הקיצוני של פלגי השמאל/תקשורת הוא יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג. למעשה היא הגרסה הנשית של ד"ר מיכאל בן-ארי שנפסל מלהיות מועמד לכנסת ושל עו"ד איתמר בן-גביר שפיו נסתם ע"י Facebook.

תחת סיסמאות מתנשאות של "נאורות" ו"ליברליות" חוזר השמאל הקיצוני שוב ושוב על שקר "הכיבוש" ומנסה לקדם את "השלום" החזירי, שעיקרו גירוש גזעני של יהודים מבתיהם בלב ארצם בגלל היותם יהודים (ולא בגלל היותם אזרחי ישראל). יש להניח שאם ערבים אזרחי ישראל יבחרו לגור ביהודה ובשומרון, תכניות הגירוש לא תפגענה בהם.

למרבה הבושה, היועץ המשפטי לממשלה, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, בג"ץ, "הארץ", Facebook ואחרים אינם רואים פסול או גזענות ב"שלום" החזירי, וכך אין התכנית מסולקת מסדר היום הציבורי אל פח האשפה של ההיסטוריה.

בפועל הזנב (מרצ) מכשכש בכלב (מפלגת העבודה ורשימת כחול-לבן): פינוי-פיצוי לערבים נחשב לגזענות, אבל פינוי-פיצוי ליהודים מוצג כ"נאורות" וכרדיפת שלום. חשוב לומר: לצורך שלום אין הכרח לגרש אדם כלשהו מביתו, יהודי או ערבי. על כן, הצביעו לא לטרנספר!

גם מפלגת העבודה אינה חפה מתאוות הטרנספר. כך, למשל, ח"כ סתיו שפיר ומרעיה באגף הקיצוני של המפלגה מובילים קו דומה, והיא למעשה הגרסה הנקבית של ד"ר מיכאל בן-ארי, של עו"ד איתמר בן-גביר ושל ח"כ אורן חזן. חברותה בכנסת היא התוצאה היחידה של המחאה "החברתית", שלא היתה אלא מחאה פוליטית, בתמיכתה של תקשורת מגויסת, במטרה להחליף ממשלה שנבחרה באורח דמוקרטי באמצעות ההמונים ברחובות ובשדרות.

ניתן לומר על אותה מחאה "חברתית" שההר הוליד ..... סתיו. תקשורת הוגנת ורצינית היתה נותנת לפחות אותה רמת סיקור למחאתם של תושבי חוטף עזה ("עוטף עזה" בשפת המכבסה). על כן, הצביעו לא לטרנספר!

רשימת כחול-לבן מעודנת ועמומה יותר ואינה מדברת במפורש על גירוש, אלא על בנייה ב"גושים" בלבד. המשמעות: איסור גזעני על יהודים להתגורר באזורים נרחבים של לב ארץ ישראל וגירושם הבלתי מוסרי והבלתי אפשרי של יהודים שכבר גרים ביהודה ובשומרון, מחוץ ל"גושים".

ראשי כחול-לבן, שלושת הרמטכ"לים, שכל מצעם הוא שלוש מלים – רק לא נתניהו –  שוללים ישיבה עם ח"כ בצלאל סמוטריץ, אבל אין להם בעיה עם ישיבה עם ח"כ תמר זנדברג, תמונת הראי שלו בקצה השמאלי של הקשת הפוליטית. על כן, הצביעו לא לטרנספר!

כל פלגי השמאל/תקשורת הנ"ל מקבלים מדי פעם רוח גבית מ"עיתונאים" ומ"אנשי רוח" בעיני עצמם, המנצלים לרעה את המיקרופונים והאולפנים המועמדים לרשותם כדי לשפוך את הגיגיהם המתנשאים. כך, למשל, כאשר שולחים "עיתונאית" לאולפן מקבלים חיית אדם, וכך גם העודד קוטלרים (קש וגבבה), היאיר גרבוזים (קמיעות), התיקי דיינים (אספסוף), הדודו טופזים (צ'חצ'חים), וכן הלאה. מדובר באלימות מילולית בוטה ומשסעת ובגישה אנטי דמוקרטית בעליל, על כן, הצביעו לא לטרנספר!

יש להניח שלמרות שגיאותיו וחסרונותיו, ולמרות שלמרבה הבושה הצביע בעד הגירוש מרצועת עזה ומצפון השומרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה גם בכנסת הבאה. יש לאחל לו ולנו שהחקירות המתנהלות נגדו תעלינה חרס, ושהוא יסגל לעצמו אופן התנהגות נהנתני פחות ומשתף יותר. יש לקוות שהוא יתנער מנאום בר-אילן ושלא ישלם לנשיא טראמפ במטבע של לב ארץ ישראל. על כן, יש לקוות שהפעם "הימין" ינהר בהמוניו אל הקלפיות!