עידן רול - העידן שלך נגמר
עידן רול - העידן שלך נגמר

עידן – אתה חצוף. נגמרו הימים שסתמו לרבנים את הפיות. הייתי מתאכזב אילו הרב הראשי לירושלים לא היה מוחה נגד מצעד התועבה.

חבל שבית המשפט לא מתחשב, כפי שהוא יודע כשזה מתאים לו, למנוע את המצעד המגעיל הזה בכדי "לא לפגוע ברגשות הציבור". חבל ועצוב שהרב הראשי לא יכול לפנות לראש עיר הקודש, בעצמו שומר תורה ומצוות, ולהורות לו שימנע את חילול קדושת העיר.

עידן, נגמרו הימים בהם רב לא יכול להשמיע את דבר התורה. ובטח שזה לא יתכן בארץ ישראל ובמדינת ישראל ובטח שבטח לא לגבי ירושלים!

התורה מכנה את משכבי זכור כתועבה. התורה מזהירה שהארץ תקיא אותנו אם נלך בחוקות הגויים. התורה מונה את "מעשה ארץ מצרים" שאסור לעשות.  ומזהירה מפני ההליכה בדרכי יושבי הארץ הזו. אבל רק לגבי מעשה אחד התורה משתמשת בביטוי "תועבה" והרי זה בענין משכבי זכור.

"וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא"! (ויקרא פרק יח כב) וממשיכה: "כִּי אֶת כָּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵל עָשׂוּ אַנְשֵׁי הָאָרֶץ אֲשֶׁר לִפְנֵיכֶם וַתִּטְמָא הָאָרֶץ: ורק כך נזכה לשבת כאן בארצנו: "וְלֹא תָקִיא הָאָרֶץ אֶתְכֶם בְּטַמַּאֲכֶם אֹתָהּ כַּאֲשֶׁר קָאָה אֶת הַגּוֹי אֲשֶׁר לִפְנֵיכֶם:"

ושוב שני פרקים אחר כך התורה חוזרת רק לגבי מעשה זה להשתמש בביטוי תועבה: "וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם" (ויקרא פרק כ יג).

באים אנשים ובמקום להתבייש שמעשה תועבה הם עושים הם מבקשים להתגאות במעשיהם? לא לחטוא בבתיהם הפרטי הם מבקשים (שגם זה מחלל את קדושת הארץ הזו), לא מבקשים הם כבר שנהיה סבלניים כלפיהם, לא מדובר כעת לגלות רגישות כלפי אלו העושים מעשה תועבה, אלא בחוסר רגישות לקדושת התורה העם והארץ ורגשות רבבות שומרי התורה והמצוות,  מבקשים הם לצעוד בגאווה ברחובות העיר? ובנוסף לתלות דגלים? השתגענו?  (אגב, אילו זה פגע ברגשות המוסלמים בעיר בית המשפט היה מרשה?)

תגיד לי עידן -אילו תלו חזירים בחלונות הראווה בירושלים והיו מזמינים חלילה את הציבור לבא וליהנות מבשר זה, והרב שטרן שליט"א היה מוחה נגד  זה, גם היית דורש פיטוריו?

מי אתה עדין שתדרוש פיטורי רב בישראל? ועוד רב תלמיד חכם וצדיק כרב אריה שטרן רב עיר בירתנו לנצח?

אתה זה שצריך לדרוש את פיטוריו. חבר בכנסת ישראל ללא שום אמת מידה של מוסריות.

 התועבה הזו לא צריכה להיעשות, ובטח לא בארץ ישראל ובטח שלא בפומבי בגאווה , וכמה כואב שזה מגיע כבר לערי קדשנו.

לקראת יום שחרור ירושלים אני מאחל לירושלים אהובתנו, ולכולנו שנזכה להוסיף רגישות לחוקי התורה ודביקות בקדושת העם והארץ