דיאלוג
דיאלוגPIXABAY

למה חשוב ייעוץ ארגוני?

ייעוץ ארגוני הינו כלי מפתח נדרש כיום בכל חברה או ארגון קיים. ייעוץ ארגוני מסייע לחברות וארגונים, גדולים כקטנים, להשתפר, לצמוח וללמוד מתהליכי העבודה וכן להצמיח את רמת התעסוקה והעובדים בארגון. כיום עם השינויים התכופים בשוק ובחברה, אנו עדים גם לשינוי באופי התעסוקה. ייעוץ ארגוני לעסקים מסייע לחברות להתאים את עצמן לקצב השינויים, וכן להגביר את תפוקת העבודה בתוך החברה.

איך בוחרים יועץ ארגוני?

לבחור חברה שתתן שירותי ייעוץ ארגוני אינו דבר שיש להקל בו ראש. יש למצוא חברת ייעוץ בעלת מומחים בעלי ניסיון רב בתחום וכן אשר מציעה מגוון שירותים – פיתוח הדרכה, מיקור חוץ, מחקר ארגוני, סקרים, מצוינות תפעולית ועוד. לא די בחברה אשר תוכל לייעץ בלבד. כדאי למצוא חברה אשר תוכל לעשות את המחקר על הארגון בעצמה, תדע לבצע סקרים, תדע לייעץ אך גם לתת כלים יישומיים. כדאי גם למצוא חברה הנותנת סדנאות ושיעורים לפיתוח ארגוני. בנוסף, ניתן להיעזר בהמלצות שונות על החברה אשר אתם מחפשים.

מה היתרונות שבייעוץ ארגוני?

ייעוץ ארגוני יסייע לעסק שלכם לצמוח ולעלות ברמת התפוקה שלו. הכלים אשר תקבלו יהיו:

  • יכולות ניהול רזה – אשר יאפשרו לכם לייעל את השירות ללקוח.
  • כלי מיקור חוץ – יאפשרו לכם להתמקד בפעולות הליבה של הארגון.
  • פיתוח הדרכה הן לעובדים והן למנהלים.
  • הגברת תפוקת עבודה באמצעות ייעול מערך העבודה פיתוח שיטות עבודה יעילות – ניהול נכון של משימות, תיעדוף, עמידה בלוחות זמנים וכו'.
  • פיתוח מנהלים ופיתוח ניהולי.
  • פיתוח קשרי עבודה ואמצעי התקשרות בין העובדים.
  • כלים שיעזרו לכם להגיע לרמה גבוהה של מצוינות תפעולית.
  • פיתוח חברתי בתוך הארגון – דבר שלא רק ישפר את האווירה בעבודה אלא גם יאפשר חיבוריות גבוהה יותר וישפיע לטובה על התנהלות העובדים.

דיאלוג – ייעוץ והדרכה ברמה הגבוהה ביותר

אנחנו בדיאלוג מציעים לכם מגוון אפשרויות לפיתוח העסק שלכם: ייעוץ ארגוני והדרכה - הכוללים פיתוח של הארגון, הובלה, הדרכת מנהלים ועובדים וניהול דרכי שינוי ארגוניים; פיתוח חברתי - הכולל פיתוח דרכים להובלה ויישום תהליכים חברתיים תוך ארגוניים; מחקר וסקרים - הכוללים ביצוע מחקרים וסקרים ארגוניים באמצעות שימוש במגוון מתודולוגיות; ומצוינות ארגונית - הכוללת פיתוח, הדרכה והטמעה של שיטות שונות להגעה למצוינות ארגונית. דיאלוג הינה חברה מקצועית, בעלת ניסיון רב בתחום הייעוץ הארגוני של למעלה מ20 שנים. הערכים שלנו הם – מחוברות, מקצועיות, רווחיות, שילוביות וחדשנות. בזכות הערכים והסטנדרטיים הגבוהים שלנו, אנחנו יכולים להבטיח לכם את הייעוץ המקצועי ביותר ואת התוצאות הגבוהות ביותר לעסק שלכם.

בקרו באתר הבית: דיאלוג ייעוץ ארגוני והדרכה