בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'צילום: חיים טויטו

הסופר גדי טאוב תקף ברשת את כתבת "מקור ראשון" עטרה גרמן וכינה אותה "מכשירת השרצים ממקור ראשון".

עורך "מקור ראשון", חגי סגל תקף: "צריך הרבה רוע כדי להדביק את הגידוף 'מכשירת שרצים' לציוץ אינפורמטיבי (עם עקיצה קטנה לימינה) של כתבת צעירה וחרוצה המדווחת על אירוע פוליטי כהווייתו ומצטטת ממנו שני משפטים. גדי, אתה מכשיר שנאות חינם".

טאוב השיב לו "לא כל השנאות הן שנאות חינם, חגי. לפעמים צריך לקרוא לרוע בשמו. במקום זה אתם מכשירים שרצים. מקור ראשון הוא הכלי המרכזי בהאצלת לגיטימציה 'ימנית' על הונאת מיידוף של יימינה, ואחד מנותני הגושפנקא המרכזיים לממשלה הפוסט-ציונית הזאת. אתם גורמים נזק שאין לו שיעור. אוסיף להתריע. חג שמח".

יו"ר מפלגת "הציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ' צייץ "תעברו על הויכוח העצוב והכואב הזה בין שני אנשי ימין ערכיים שאני אוהב ומעריך, ועל השיח שמתפתח כאן סביבו, ותבינו את חומרת הנזק האדיר שבנט גרם במודע בפירוק וקריעת המחנה הלאומי. וזה אחד הפשעים הגדולים ביותר שלו. שני רק להקמת הממשלה עם תומכי הטרור בתנועה האסלמית ושיעבודה של מדינת ישראל למאווייהם הלאומיים.

ממחנה שהיה בסך הכל מאוחד הפכנו למסוכסכים ומפולגים. וזה בדיוק מה שהיריבים שלנו צריכים כדי לקיים לאורך זמן את שלטון השקר וההונאה והכלום שלהם ולכפות את עמדת המיעוט הרדיקלית והמסוכנת שלהם על הרוב הבריא בעם. וזה נורא".

"עמדתי בויכוח הזה לגופו הרבה פחות חשובה, מה שחשוב זה שכולנו נהיה חכמים ולא רק צודקים ונעשה הכל כדי לאחות את הרקע הזה ולא חלילה להעמיק אותו. אחרת אין לנו סיכוי לחזור להנהיג את מדינת ישראל בעתיד הקרוב למרות שאנחנו הרוב בעם. רק ביחד ננצח!".