מלניה ודונלד טראמפ
מלניה ודונלד טראמפצילום: Official White House Photo by Andrea Hanks

בספרה החדש "אני אקבל את השאלות שלכם כעת" חושפת מנהלת התקשורת לשעבר של הבית הלבן, סטפני גרישם, פרטים נוספים מאחורי הקלעים במהלך כהונת הנשיא טראמפ.

רשת CNN חושפת קטעים נוספים מהספר, כאשר אחד מהם מתייחס לביקור מסתורי שקיים הנשיא לשעבר בבית החולים "וולטר ריד" בחודש נובמבר שעבר.

לאחר הביקור נפוצות השערות רבות לגבי סיבת הביקור בבית החולים, אך גרישם רומזת כי היה מדובר בקולונוסקופיה שעבר טראמפ.

"מדובר בהליך רפואי נפוץ מאוד, במהלכו המאושפז נמצא תחת הרדמה. הנשיא ג'ורג' בוש עבר נוהל דומה בתקופתו כנשיא. טראמפ לא רצה שסגן הנשיא מייק פנס יחליפו בשלטון בעת שהיה מורדם ולכן הוא שמר על הביקור בבית החולים בסודיות. הוא גם לא רצה להפוך למטרה לבדיחות בתוכניות הלילה המאוחרות", כתבה גרישם בספרה החדש.

הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש עבר מספר הליכי קולונוסקופיה במהלך כהונתו בבית הלבן. גרישם שימשה גם כראש הצוות של מלניה טראמפ, עד שהחליטה להתפטר מתפקידה לאחר מהומות הקפיטול ב-6 בינואר השנה.

בפרק נוסף בספרה מתייחסת לגרישם לתקופה לאחר הפרסומים על רומנים שניהל לכאורה הנשיא לשעבר טראמפ עם מספר נשים. גרישם מתארת את "הכעס של מלניה טראמפ" וכיצד ניסתה האישה הראשונה של ארה"ב לשעבר "להתרחק מהנשיא".

היא גם טוענת כי הפרסומים גרמו למלניה להתנתק מהנשיא ולהפוך לעצמאית לחלוטין ללא תחושת מחוייבות אליו. "אחרי שהסיפור עם סטורמי דניאלס התפרסם ובעקבותיו כל הטענות שהגיעו מנשים אחרות, הרגשתי שגברת טראמפ בעצם השתחררה. היא תמיד הייתה עצמאית מבעלה, אבל עכשיו, כגברת ראשונה שנגרמו לה עוול והשפלה, היא נראתה משוחררת לעשות מה שהיא רוצה או מה שהיא לא רצתה לעשות", כתבה גרישם.

קטע נוסף בספר מתייחס לפגישה בין הנשיא טראמפ לנשיא רוסיה פוטין, ולטענת גרישם טראמפ הודיע לפוטין מראש כי כאשר המצלמות יתמקדו בשניים "הוא יתנהג מעט יותר קשוח" כלפי הנשיא פוטין. "אני הולך להתנהג איתך קצת יותר קשוח לכמה דקות, אבל זה בשביל המצלמות. אחרי שהם עוזבים נשב ונדבר, אתה מבין", אמר טראמפ לפוטין כשנפגשו בשולי ועידת 20G ביפן.