פרויקט לב ההר יזמות באיתמר
פרויקט לב ההר יזמות באיתמרצילום: לב ההר יזמות

תשקיעו בבית שלכם

בימים אלה יוצא לשיווק פרויקט מגורים חדש וייחודי באיתמר. הפרויקט שנבנה על ידי חברת לב ההר, ממשיך את הקו היצירתי וממחיש את התעוזה של החברה. בפרויקט מתוכננים 6 דירות בלבד שייבנו במפרט גבוה מאד ואיכותי.

"המילה יוקרתי לא מתאימה כאן", אומר יונתן ביתן, מנכ"ל חברת לב ההר, "יוקרתי זה מנותק ומתנשא. אנחנו מייצרים בית שהוא מפנק, חלומי. בית שמאפשר לתת ביטוי לחיי קהילה מלאים או לחיי משפחה עמוסים".

כשאנחנו רוצים להבין למה מתכוון יונתן כשהוא אומר חלומי, יונתן פשוט פותח בפנינו את המפרט של הבתים בפרויקט. הוא מציע לנו לעבור על המפרט תוך צפיה בסרטון הדמית תלת מימד של הפרויקט. נשארנו ללא מילים. אמנם אסור להגיד יוקרה, אבל אם לא היה מדובר באיתמר, יישוב דתי וקהילתי, המילה יוקרה בהחלט היתה הגדרה הולמת.

אז מה, עוברים בהתנחלויות מפחונים לוילות?

"אני מתלבט אם להפנות אותך למשווק שלנו, דוד, שיענה לשאלה הזו או לאדריכל של הפרויקט יאיר חממי" אומר יונתן. ואנחנו מחליטים ללכת על הבדיחה המוכרת ומשיבים "לא משנה הסדר" כך מצאנו את עצמנו בדרך לרחלים, חולפים על פני הכלים הכבדים הטרודים במלאכת בניית כביש לב השומרון (עוקף חווארה), פרויקט שראוי להתעכב עליו רגע.

מאות מליוני שקלים הוקצו לבניית הכביש שעתיד לקצר את הדרך לאיתמר בשעות העומס בעשרות דקות. הפרויקט משלב כביש חדשני ורחב, עם מחלפים גדולים שיחברו בין צומת תפוח לצומת יצהר מבלי להתעכב בכל מרכז הסחר של חווארה.

אנחנו ממשיכים לרחלים, נכנסים למשרד 'במרחב אדריכלים' של יאיר חממי. לשאלתנו עם המעבר לוילות פאר בשומרון אומר יאיר "ככל שהיישובים גדלים, ככה מצד אחד אנשים מרגישים פחות צורך להיות אידיאליסטיים פשוטים ומצד שני אפילו קצת 'מצפים' לנצל את המגורים ביישובי עומק לטובת בית עם גינה, כמובן שכולם יעדיפו 'בנה ביתך', אבל מוכנים 'להתפשר' גם על דירות גדולות"

יאיר מספר לנו שבמסגרת שינויי דיירים ותכנון פנים שהם עושים למשפחות הם נתקלים בבקשות שפעם לא היו אופייניות לאזור. מערכות שמע, מטבח חוץ, סלון ענק ואקסוסוריז רבים. "גם במבני ציבור מרגישים את ההבדל" הוא מוסיף "אנשים מחפשים זוויות מעניינות, חיפויים מקוריים ועוד"

לבקשתנו, יאיר מספר על מה ששילב בפרויקט לב ההר באיתמר; דלת קו אפס עם חיפוי אבן סיב המאפיינת בתי יוקרה, חיפוי שמשלב דק סינטטי, סוויטת ההורים המדהימה עם מרפסת פרטית לנוף וחדר ארונות. "בקיצור, חשבנו על החלומות שכל אחד רוצה ויישמנו בתוכנית הבית" הוא מסכם.

ומכיוון שהקונספט של הפרויקט הוא לא לוותר, אז לא וויתרנו על ההצעה של יונתן ויצרנו קשר גם עם דוד, משווק הפרויקט, שמתחיל דווקא מהביקוש של איתמר ומספר על 12 הבתים שנמכרו באיתמר, שיותר ממחצית נמכרו לתושבים מחוץ ליישוב. "אנשים מבינים שבית גדול, עם גינה וקהילה, אפשר למצוא רק ביישובים. צרף לזה את העובדה שהכבישים לאיתמר הולכים ונבנים והאזור כולו בפיתוח וזו באמת הזדמנות שלא תחזור"

ובכל זאת, באיתמר לא גרים אנשים שמחפשים יוקרה?

"זה נכון, באיתמר לא מחפשים יוקרה, אבל כן, אנשים שרוצים להתפנק והחלומות שלהם עולים 3 מליון ומעלה במערב השומרון או בצפון ירושלים, יכולים להרוויח כאן בין מיליון למיליון שקלים וחצי תמורת נסיעה של חצי שעה!"

דוד בטוח שאת ששת הבתים בפרויקט יחטפו די מהר. "כבר היום, עוד לפני שיצאנו לשיווק יש כארבעה מתעניינים מתוך היישוב ומחוצה לו. אני מאמין שאחרי ההצלחה של זה, נוכל לשווק בתים נוספים כאלה בפרויקטים נוספים".

רוצים להגשים את החלום? כנסו לאתר הפרויקט