רופאים, אילוסטרציה
רופאים, אילוסטרציהצילום: iStock

לממצא הזה הרופאים בבית החולים בעיר קלאיפדה לא ציפו: לאחר שאחד התושבים המקומיים התאשפז בימים האחרונים עם טענות על כאבי בטן עזים מהם הוא סובל, ביצעו הרופאים צילום רנטגן ונותרו פעורי פה.

בתוך בטנו של האיש התגלות מאות מסמרים, ברגים וחלקי מתכת אחרים, חלקן בגודל של עד 10 סנטימטרים, שהאיש פשוט בלע להנאתו בשבועות האחרונים. במהלך תשאול שביצעו הרופאים סיפר האיש כי החל לאכול פיסות מתכת, לרבות מסמרים וברגים, לאחר שהחליט להפסיק ולשתות אלכוהול בחודש האחרון.

לאחר שהתאוששו מהממצא המדהים, החליטו הרופאים להעביר את האיש לחדר הניתוח ושם ביצעו הליך כירורגי במהלכו הוציאו מבטנו מעל לקילוגרם של חפצי מתכת, בהם מסמרים וברגים.

סארונאס דיילידנאס, הרופא המנתח שניתח את החולה ושלף את מאות חלקי המתכת מגופו, סיפר על הניתוח הלא שגרתי שביצע. "במהלך הפעולה הכירורכית שארכה שלוש שעות ביחד עם בקרת רנטגן, כל הגופים הזרים, אפילו הקטנים ביותר, שנמצאו בבטן המטופל הוסרו", אמר דיילידנאס.

עמיתו לניתוח, אלגירדס ספלביצ'יוס, הוסיף כי "מעולם לא ראינו דבר כזה". למזלו של האיש הניתוח עבר בהצלחה וכל פיסות המתכת אכן הוצאו מבטנו, והוא נותר מאושפז במצב יציב בבית החולים, כאשר הרופאים ביקשו ממנו למצוא דרכים בריאות יותר להתמודד עם הרצון להפסיק ולשתות אלכוהול.