כדורים פורחים במג'יק
כדורים פורחים במג'יקצילום: דניאל סטראבו

מתברר שהMagic Kass פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, נמצא ביהודה ושומרון, במעלה אדומים.

הוא פתח את שעריו לקהל הרחב ובכך הצטרף לתשעת הפארקים היחידים המקורים בעולם כדוגמת דיסני ואחרים. מטרת ה-Magic Kass, לספק לגדולים ולקטנים חוויה כמו במתחמי השעשועים הנוצצים בארה"ב ובאירופה.

האטרקציה המרכזית בפארק: רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטר המשקיפה אל ים המלח, לצידה מתקני שעשועים מתקדמים כמו כדורים פורחים, צלחות מעופפות וזרועות ענק. בנוסף, מציע המתחם 150 משחקי וידאו באולמות גיימינג, ג'ימבורי מאובזר, "חללי" אזורי VR (מציאות מדומה), קומת מסעדות מעוצבת וחווייתית בה כל המסעדות כשרות למהדרין וקומת מסחר שהיא לא רק קניון, אלא מקום מעניק מסע של עבר, הווה ועתיד.

קובעים מזוזה במג'יק - שלום קדוש מיזמי הפרויקט, קובע מזוזה בפתיחה
קובעים מזוזה במג'יק - שלום קדוש מיזמי הפרויקט, קובע מזוזה בפתיחהצילום: יח"צ

בין המתקנים הבלעדיים ב: Magic Kass

Sky Tower: מתקן גובה בו כל המושבים נמצאים סביב ציר מרכזי, עליו הם מטפסים לגובה וצונחים מטה במהירויות שונות.

Air Race: מתקן בעל 6 זרועות, על כל זרוע זוג מושבים. כל זרוע מסתובבת סביב ציר מרכזי וסביב עצמה. המתקן מייצר תחושת סחרור.

: Discovery 360 מתקן גובה סחרור בעל זרוע אחת ה מסתובבת סביב ציר מרכזי 360 מעלות.

Samba Balloon: מתקן ילדים המדמה כדורים פורחים. המושבים בתאים דמויי סל כדור פורח, העולים ויורדים תוך סחרור סביב ציר מרכזי.

Loper: מתקן מהירות ואומץ. במתקן ישנה לולאת ענק המתנשאת לגובה 22 מטר, השולחת קרונות לסיבוב מלא של 360 מעלות. הזרועות מסתובבות במסלולים מהירים ומקבילים בו זמנית.

בראשית: רכבת הרים עם צלחת מעופפת גדולה בעלת כסאות אישיים. הרכבת יוצאת מגבולות המתחם, במסלול אקסטרים עוצר נשימה.

*לכל מתקן ישנה הגבלת גובה

הפארק המקורה הגדול בישראל
הפארק המקורה הגדול בישראלצילום: צילום דניאל סטראבו

לא צריך ארנק: פארק דיגיטלי

מעבר לאפשרויות התשלום בכניסה באמצעות כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים לרבות Apple Pay, מאפשר הפארק לשלם על שירותים ומוצרים אחרים בפארק באמצעות ארנק דיגיטלי באפליקציה החדשנית הייעודית של הפארק, שפותחה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בנוסף, הודות לארנק הדיגיטלי - הורים יכולים להגביל את סכום ההוצאה במהלך הבילוי בפארק.

איך זה עובד?

כל מבקר בפארק מקבל צמיד דיגיטלי המלווה אותו לאורך כל השהייה בפארק. הצמיד כולל בתוכו שימוש חופשי במתקנים שונים, בעל הצמיד מציג את הקוד הדיגיטלי בצמיד ויכול להשתמש במתקני הפארק. מי שרכש את הצמידים יכול להחליט ולהגביל מראש ,בכמה כסף הוא מעוניין להטעין את הצמיד עבור שירותים שמעבר למתקני פארק, וכך, המבקרים נהנים מחוויה חופשית, אך מבוקרת.

גוזרים את הסרטצילום: יח"צ

קארין לרום, מנכ"לית המגי'ק קאס: "אנו נרגשים לפתוח את שעריו של ה-Magic Kass לאחר שנים של תכנון ובניה. פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, מעניק חוויית בילוי ותוכן שלא נראתה כמותה בארץ לילדים בכל הגילאים וכמובן גם להורים. כל מבקר ימצוא במתחם העצום שלנו את האטרקציות המתאימות לו. החל ממתקנים שמגיעים לראשונה לישראל, לאולמות גיימינג וג'ימבורי חדשניים, קומת מסעדות חווייתית ומעוצבת וקמת מסחר המשלבת עבר, הווה ועתיד במסע הקניות. אנו מזמינים את המשפחות להגיע לפארק, לבלות יחד עם הילדים ולהנות משלל האטרקציות שהמקום מציע".

חזית הלונה פארק החדש
חזית הלונה פארק החדשצילום: יח"צ

שעות פעילות:
ימים א' – ה' בין השעות 10:00-22:00, ימים ו' בין השעות 9:00 עד שעתיים לפני כניסת שבת.

כתובת: רחוב הדקלה 6, פארק ישראל מעלה אדומים

לינק לאפליקציה:http://magic-kass.app.link/NjYBCLbtzjb