לימודי אנגלית כבר בגן בבית אל
לימודי אנגלית כבר בגן בבית אלצילום: מועצה מקומית בית אל

ביישוב בית אל בחבל בנימין החלו בפיילוט חדש של לימודי אנגלית גם בגילאי הגיל הרך על מנת לשפר ולפתח את היכולות של הילדים ולהביא אותם לידיעת אנגלית ברמה גבוהה בסוף שנות הלימודים.

הפיילוט יצא לדרך לאחר שבמחלקת החינוך ביישוב טענו שהציבור הדתי לאומי התורני נמצא צעד אחד אחורה בכל הנוגע להישגים באנגלית ויש לנקוט בצעדים לשיפור על מנת לתת את הכלים הנדרשים לצמצום הפערים. במחלקת החינוך בהובלת מנהל המחלקה מנחם לב החלו בפיילוט בשני גנים מתוך מטרה להרחיבו לכלל הגנים ביישוב.

מנהל מחלקת החינוך מנחם לב הסביר, "אנו רואים חשיבות רבה ומרכזיות בלימודי הקודש המפותחים מאד בבתי הספר שלנו. יחד עם זאת אנו מעוניינים לאפשר לתלמידינו השתלבות בכל מארג החיים הן בתחומים האקדמאיים והן בהשתלבות בתחומי התעסוקה ברמה הגבוהה ביותר. לצורך זה אנו חייבים להביא את תלמידינו לרמה הגבוהה ביותר גם באנגלית.

"הגענו למסקנה שהדבר המרכזי שמונע מאתם להגיע לרמות הגבוהות הוא העדר חשיפה לשפה האנגלית. לכן החלטנו לפתח תוכנית שמתחילה כבר בגני הילדים. בהמשך נפעיל תוכניות מיוחדות בגילאי היסודי והעל יסודי שכאמור מטרתם המרכזית היא חשיפה לשפה והעלאת הרמה", הוסיף.