אבי מעוז
אבי מעוזYonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז פנה במכתב דחוף לשר התיירות בבקשה כי יעצור את תקצוב משרדו למיזם ההתערטלות ההמוני בערד.

במיזם אשר נערך בשיתוף עיריית ערד, משרד התיירות ועמותות פרטיות, צפוי לערוך הצלם ספסנר טוניק, צילום עירום המוני בעיר.

בהודעה שפרסמה עיריית ערד לקראת בואו נכתב "הוא צילם עירום בברצלונה, פריז, וינה ולונדון - ועכשיו גם ערד הקטנה תיכנס לרשימה העולמית שלו ותזכה לחשיפה אדירה. מאות אנשים מרחבי הארץ כבר נרשמו למיזם".

במכתבו לשר התיירות ציין מעוז כי מיזם כזה מראה על אובדן דרך במדינה היהודית. "בימים הקרובים מתוכנן להתרחש בעיר ערד מיזם תועבה המוני", כתב מעוז בחריפות, "מדובר באירוע שנערך על ידי מי שמתחזה להיות אמן, ואשר מתמחה בצילומי תועבה המוניים ברחבי העולם. למותר לציין, כי מדובר במיזם שעומד בסתירה חריפה לכבוד האדם באשר הוא, וקל וחומר לזהותה היהודית של מדינת ישראל, אשר שם את העיר ערד ואת מדינת ישראל בשורה אחת עם אלו שבליברליות הקיצונית שלהם איבדו את הבושה הבסיסית אשר קיימת במין האנושי מאז אדם הראשון ועד היום. האם לסדום היינו ולעמורה דמינו?".

מעוז התרעם על תמיכת משרד התיירות במיזם. "לצערי הרב נודע לי כי על פי הפרסומים, משרדך שותף בתמיכה באירוע המתועב, דבר שלא נעשה מעולם על ידי משרד ממשלתי במדינת ישראל. מעבר לרמיסת הערכים האנושיים הבסיסיים, מדובר גם בפגיעה קריטית ברגשות ציבור רחב במדינת ישראל, ציבור שנחרד מתופעות מעין אלה, ובמיוחד מהשפעותיהם המזוויעות על נפש ילדיו".

"אני קורא לך למנוע את תמיכת המשרד באירוע ולעשות ככל שביכולתך שלא יהיה כדבר הזה בפרהסיה הציבורית של מדינת ישראל", סיים מעוז את מכתבו.