בני גנץ: "ביקור מרגש, איציק עירני ומתקשר"דוברות משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) את איציק סעידיאן המאושפז בבית חולים תל השומר ואת משפחתו ביחד עם נכה צה"ל זיו שילון וראש מחוז ירושלים באגף השיקום תמר גליל והמג"ד של איציק מצוק איתן אל"מ ארז אלקבץ.

לביקור התלוו מטעם בית החולים פרופ' ישראל דודקביץ מנהל האגף לרפואה שיקומית בבי"ח השיקומי המשולב בשיבא, ד"ר משה בונדי מנהל המחלקה לשיקום נוירולוגי שיבא וד"ר אבי אביטן רופא בכיר בשיקום אורתופדי.

בביקור השתתף גם הזמר דוד ד'אור ששר ליד מיטתו של סעידיאן.

"ביקרנו את איציק הבוקר בביקור מרגש. איציק ערני, מתקשר, מדבר, שומע את דוד ד'אור שר לו. זה, היה מאוד מרגש, ממש משמח לראות את ההתקדמות שלו. הוא נמצא במקום הכי טוב האפשרי לטיפול והוא מקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר", אמר השר גנץ.

זיו שילון הוסיף, "אני כבר פעם שנייה פה עם השר, זה בטח מעצים את העוצמות, בטח השיר של דוד. זה חשוב להבין שהדרך של המשפחה ושל איציק עוד ארוכה והטיפול פה בשיבא הוא מסור, אני באמת מחבק. הזכות הגדולה היא באמת שאנחנו מצליחים בזכות השר לשנות את החיים של כל פצועי צה"ל, זה תהליכים, זה לוקח זמן אבל אני יודע כמה השר מתעסק בזה באופן אישי וכמה זה חשוב לכם אבל בסוף זה יקרה ויושלם סוף התהליך".

השר גנץ גם סייר היום בבי"ח השיקומי המשולב בשיבא תל השומר וביקר את רס"ל י' מדובדבן שנפצע בפעילות מבצעית למעצר מבוקשי חמאס וכן את שליו ביטון, לוחם הנח"ל שנפצע במבצע שומר החומות.

שר הביטחון התעניין בתהליכי השיקום, ובליווי שמקבלים החיילים ומשפחותיהם וביקש לחזק אותם.