מפת הדרכים לנכס משלך: סדנא חינמית
מפת הדרכים לנכס משלך: סדנא חינמיתצילום: ISTOCK

השנתיים האחרונות לימדו את כולנו מה שאחרים ידעו מזמן: המצב הכלכלי לא צריך להיות מושפע מגורמים חיצוניים כמו מזג אוויר, בורסה או אירועים עולמיים לא צפויים.

כדי לא להיות תלויים בכל הגורמים הללו, יש צורך בנכסים, מסוגים שונים, שמייצרים הכנסה קבועה.

אבל איך מגיעים לנכסים?

היום נפתחת ההרשמה ל"אתגר" - סדנא אינטרנטית בת שלשה ימים, אותה מוביל גיל אורלי – מבכירי המאמנים הכלכליים בארץ (בין היתר, גיל היה המרצה הראשון בכנס הנדל"ן המוצלח של ערוץ 7 "שווה לדעת", שהתקיים לפני כחצי שנה). לא מדובר בעוד סדרת הרצאות, אלא בסדנא שמטרתה לבנות מפת דרכים ברורה להגעה לנכס, כאשר לא מדובר דווקא בנדל"ן.

היום הראשון של האתגר יתמקד בהגדרת והצבת יעדים, היום השני יעסוק בהיכרות עם סוגי נכסים המאפשרים הכנסה פסיבית, והיום השלישי בבניית נתיב אישי המאפשר הגעה לנכס עבור כל אחד מאיתנו.

בין הנושאים בסדנא: חופש כלכלי – מה זה ומהי הדרך להגיע אליו, הכנסה פסיבית, סוגי נכסים – נכס זה לא רק נדל"ן, אפשרויות השקעה וחיסכון, למה גם את/ה יכול להיות בעל נכס בשנה הקרובה ללא קשר למצבך הכלכלי, 5 חוקי עושר שמאפשרים לאנשים גם בלי הון עצמי להגיע לנכס, יצירת מפת דרכים לנכס הבא שלי – מחזון ועד תוכנית מעשית לנכס, איך לחסוך כבר השנה 25,000-100,000 ₪ בהוצאות מיותרות, אפקטיביות, ניהול יעדים וזמן – הכלים שעושים שינוי מהותי בדרך לפריצה, מינוף פיננסי – הסוד של העשירים, סוגי ואפשרויות מימון, ועוד...

הנכס הראשון שלך
הנכס הראשון שלךצילום: ללא

להצטרפות לאתגר ללא עלות לחצו כאן, ולמדו כיצד להחזיר את השליטה בעתיד הכלכלי שלכם בעולם המשתנה. בין אם זה אומר לשלוט על הכסף, ליצור נכסים והכנסה פסיבית או לצאת מחובות – זה הזמן לקחת את המצב הכלכלי לשלב הבא, ולשלוט במיומנויות וסודות של אנשים עשירים.

כמה זה עולה? ל-500 המשתתפים הראשונים, ההשתתפות היא בחינם.

עם איזה נכס ניתן יהיה לצאת מהסדנא? מהסדנא יהיה ניתן לצאת עם נתיב ליצירת הנכס הבא, כאשר את העקרונות ניתן יהיה ליישם גם בהמשך בנכסים נוספים. כל זאת ללא תלות בגיל, בכסף של ההורים או במצב הכלכלי הנוכחי.

ואם אין זמן? המטרה של האתגר היא לפנות זמן. באתגר יעבוד בין היתר על אפקטיביות ותכנון זמן, מה שיחסוך לא רק זמן רב אלא גם ייצור הכנסה פסיבית שאינה מוגבלת בזמן. משתלם להשקיע 7 שעות, כדי להפוך אותם לנכסים שישארו שלכם לתמיד, ויכניסו כסף גם כשאתם בחופשה...

רוב האנשים שהגיעו לחופש כלכלי הם אנשים רגילים עם משכורת ממוצעת, אשר פשוט החליטו לפעול, וזה מה שעושה את ההבדל בינם לבין אנשים אחרים שמרוויחים טוב אבל מבחינה כלכלית נשארים במקום במשך שנים. הצעד הראשון בהגעה לנכס הוא פשוט להיות אקטיביים, אז זו ההזדמנות כבר בכך כעת ולהירשם.

להרשמה לחצו כאן

צפייה מהנה!