האם נשיא רוסיה בקו הבריאות? סרטון חדש שהציג את נשיא רוסיה משתעל קשות במהלך פגישה עם חברי הממשלה הרוסית במוסקבה, העלה חששות בקרב בכירים ברוסיה כי הוא נדבק בקורונה.

גם העובדה כי פוטין הודיע על פרישה מוועידת 20G שתתקיים בסוף החודש ברומא על מנת לדון במצב באפגניסטן, הוסיפה לחרושת השמועות סביב מצבו הרפואי של הנשיא הרוסי.

במהלך פגישה עם בכירי הפרלמנט הרוסי הוא נשאל על ידי דוברת הבית העליון של הפרלמנט הרוסי, ולנטינה מטוויינקו, על מצב בריאותו, תוך שהיא מדגישה את החשש כי הנשיא הרוסי נדבק בקורונה.

פוטין מצידו ניסה להרגיע את הנוכחים ואמר כי הוא עובר בדיקות קורונה ובדיקות לגילוי נגיפים אחרים מדי יום, וכי הוא השתעל רק לאחר ששהה במזג אוויר קר במיוחד. "השתעלת בפגישה, כולנו היינו מודאגים. אנו מודאגים לגבי מצב בריאותך", אמרה מטוויינקו לפוטין במהלך המפגש המקוון בין הנשיא לבכירי הפרלמנט במוסקבה. פוטין השיב לה כי "גברת מטוויינקו, אל תדאגי, הכל בסדר. אני נבדק מדי יום לא רק עבור קורונה אלא גם נגיפים אחרים, אז הכל בסדר. פשוט הייתי בחוץ במזג אוויר קר. שום דבר רע לא קרה. אני רוצה לאחל לכולכם בריאות טובה".

החשש לגבי בריאותו של פוטין הגיע לאחר שהנשיא הרוסי נאלץ להיכנס לבידוד לפני כחודש, לאחר שחלק מעוזריו נמצאו חיוביים לקורונה.

דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, אמר כי הנשיא פוטין עדיין לא קיבל את החיסון הנוסף לקורונה וכי פוטין נהנה מרמת נוגדנים גבוהה לאחר החיסון הראשון.

"הוא עדיין לא התחסן מחדש. הוא בעצמו אמר כי הוא שומר על רמת נוגדנים גבוהה", אמר פסקוב.