אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר אביגדור ליברמן לא מקבל את הביקורת על כך שהוא שולח את השר חאמד עמאר לייצג אותו בקבינט הקורונה, ומבטיח חקיקה שתאפשר לשר האוצר להיעדר מדיוני הקבינט.

"שורף לי את המוח הזלזול הזה בחאמד עמאר, חילקנו את העבודה בינינו, אי אפשר להיות ב-10 מקומות בו זמנית. מבחינה משפטית צריך להסדיר את זה כך שהוא יוכל להיות שם במקומי", אמר ליברמן.

לטענת ליברמן המצב הכלכלי של ישראל "גן עדן", והוא פירט: "כמעט בכל פרמטר - נפח פעילות כרטיסי אשראי, בורסה, גירעון - דברים שלא חלמנו עליהם", אמר ליברמן והוסיף כי זה קרה בזכות ההחלטה להפסיק את החל"ת, לא להיכנס לסגר ולחסן את האוכלוסייה בחיסון השלישי.

על פי הדיווח בחדשות 13, ליברמן אמר כי הממשלה מתפקדת טוב מאוד: "מאשימים אותנו בכל דבר, אנחנו לא ממשלה מושלמת ואולי עשינו טעויות פה ושם. כמי שמכיר את כל הממשלות מ-96, לא היתה ממשלה שתוך ארבעה חודשים קיבלה כל כך הרבה החלטות טובות. יש הרבה דעות, לא נותן ציון לאף דעה. בסופו של דבר, במעבר כולל, לא היתה ממשלה שעבדה כל כך טוב".

על האמירה של רה"מ נפתלי בנט בנוגע לכך שיש להגביל את השפעת החרדים אמר ליברמן: "הנהגת ש"ס ויהדות התורה לוקחת אותם למקומות לא טובים, הם יצרו מערכת נפרדת - בתי משפט משלהם, מערכת חינוך נפרדת, הם לא רוצים להשתלב. ההנהגה הזו חייבת לחלוף. לכן חשוב שאם זו המגמה שיישארו באופוזיציה".

"התקציב יעבור, יעבור יפה - עד 14 בנובמבר יש לנו זמן להעביר אותו", אמר ליברמן, "יש בו בשורה חברתית ומנועי צמיחה שלא היו אף פעם". על התקרית בטקס השב"כ, בה התעלם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מרה"מ בנט, אמר ליברמן: "אני יכול להבטיח שנתניהו לא יחזור לשלטון, כל השאר לא חשוב".