אדל, מתוך הקליפ
אדל, מתוך הקליפצילום מסך מתוך הקליפ. Cinematographer: André Turpin

ה23 באוקטובר לפני שש שנים בדיוק (שנת 2015 למניינם) התחיל כמו כל יום רגיל, עד שהזמרת הבריטית אדל החליטה לשחרר בו את הסינגל החדש שכתבה - hello והתחילה סחרור מטורף שטרם נראה כמוהו בתעשיית המוזיקה.

השיר, שהיה הסינגל הראשון מתוך אלבום האולפן השלישי של הזמרת, נצפה 27.7 מיליון פעמים ביוטיוב רק באותו יום. הישג עוד פחות מובן מאליו כשלוקחים בחשבון שהוא מעל שש דקות עם קליפ שרובו בשחור לבן.

השיר המשיך לתפוס תאוצה ולשבור שיאים ולאחר יומיים היו לקליפ מעל לחמישים מיליון צפיות. חודש לאחר צאתו ב-23 בנובמבר לקליפ היו מעל 464 מיליון צפיות. וב19 בינואר 2016 הקליפ עבר את המיליארד צפיות ביוטיוב, והוא הצליח לעשות זאת בזמן הקצר ביותר בתולדות יוטיוב – 89 ימים, והוא אחד הקליפים הכי נצפים ביוטיוב בכל הזמנים.

גם במצעדים הרשמיים השיר תפס את המקום הראשון, זכה השיר בשלושה פרסי גראמי, ביניהם "שיר השנה", "הקלטת השנה" ו"ביצוע סולו הפופ הטוב ביותר" ואפילו במצעד של גלגלצ הצליח לזכות בתואר שיר השנה ולזכות את אדל ב'תואר אשת השנה במוזיקה'.

האלבום, שנקרא '25' יצא קצת אחרי הסינגל, אבל מאז אדל שמרה על דממה תעשייתית ולא שחררה שירים חדשים - עד עכשיו. מוקדם יותר השבוע, חלקה אדל את החדשות עם מעריציה וכתבה שהיא "סוף סוף מוכנה להוציא את האלבום".

אחרי שש שנים אדל, שהספיקה בינתיים להתחתן ולהתגרש, מוציאה את הסינגל והקליפ החדש, "Easy On Me", וב-19 לנובמבר תוציא בחברת קולומביה (ובהפצת אן אם סי יוניייטד בישראל) את אלבומה החדש, 30.

הקליפ ל"Easy On Me", צולם בחודש שעבר בקוויבק. ביים אותו חוויאר דולאן, מי שביים גם את הקליפ לשיר "Hello"' , הסינגל הראשון מתוך אלבומה הקודם, 25 והוא אף מתחיל באותו בית שבו צולם הקליפ הקודם.