מתנות מתוקות עם מסר אישי
מתנות מתוקות עם מסר אישיצילום: רוי שוקולד

ריבוי האירועים החגיגיים, כמו גם החברים וקרובי המשפחה שבחיינו, עלולים להפוך בחירה של מתנה לכבוד מאורע נוסף זה או אחר למשימה קשה ומאתגרת ביותר.

מדי שנה אנו נדרשים לבחור מתנות עבור אנשים ואירועים רבים אשר כבר רכשנו בעבר מתנות עבורם או עבור סיטואציות דומות.

לכן, תנו לנו להציע לכם את המתנה האולטימטיבית, אשר תהיה מהנה ומרגשת גם יחד ולא תימאס על רבים גם אם יקבלו אותה מספר פעמים: מתנות מתוקות ומשובחות במיוחד, מכמה סוגים מיוחדים שונים:

שוקולדים ומתנות מתוקות עם מסר אישי

סוג המתנה שאנו רוצים להציע כאן היא מגוון של מתנות מתוקות משובחות במיוחד, מעולם השוקולדים, העוגיות ודברי המתיקה האיכותיים ביותר. אלו כוללים שוקולדים משובחים, מגוון עוגיות טעימות ומפתות במיוחד וכמה מוצרים נוספים המשלימים את מתוקי הגורמה הללו לכדי אריזות מהודרות ועשירות במיוחד.

בנוסף לכל זה, ניתן להזמין גם שוקולדים עם מסר אישי מיוחד – שוקולדים מודפסים, על גביהם ניתן להדפיס כל מה שרוצים, דוגמת הקדשה וברכה אישית, ציור או תמונה וכיוצ"ב. כך המתנה לא רק טעימה במיוחד אלא גם ניחנת בפן אישי משמעותי, אשר לא ישאיר אף אחד אדיש. להלן כמה מהאפשרויות שכדאי להכיר ולקחת בחשבון בכל הנוגע למתנות מתוקות שכאלו עם או בלי מסר אישי מודפס על גביהן (ניתן להעביר את המסר לא רק בהדפסה על גבי השוקולד, אלא גם בכרטיסי ברכה וכד').

משלוח מתוק ליום ההולדת – עבור יום הולדת בכל גיל ניתן להעניק משלוח מתוק הכולל מבחר שוקולדים איכותיים במיוחד, כמו גם אלמנטים נוספים. מארזי שוקולדים אלו יכולים לכלול, למשל, טראפלס משובח מסוגים שונים, פרלינים מיוחדים במגוון טעמים ומגוון מתוקים משובחים אחרים. חשבו על מתנת יום הולדת של מארז שוקולדים גורמה, עם הקדשה והדפסה של ברכה אישית על חלק מהם – מתנה מושקעת ומרגשת, לא?. היכנסו להזמנת משלוח ליום הולדת.

מארז מתנה ליולדת – לנשים לאחר לידה נהוג במיוחד להעניק שוקולדים ומתוקים כמתנות, ובמקרה זה ניתן לבחור מבין מגוון משלוחים ייעודיים עבור יולדות, כאלו המכילים, למשל, בקבוק יין טוב לצד השוקולדים (סוף סוף היא יכולה לשתות מעט אלכוהול), ברכה אישית מודפסת ועוד. מומלץ במיוחד לבחון את מארז "שינה זה לחלשים" אשר יסייע לאם הטרייה להתמודד עם לילות קשים וחסרי שינה, ולהתנחם במהלכם בשוקולדים טעימים במיוחד. הכנסו להזמנת מארז מתנה ליולדת.

מתנה מתוקה ליולדת
מתנה מתוקה ליולדתצילום:רוי שוקולד

משלוח עוגיות – אפשרות מעניינת נוספת ומקורית יותר היא זו של עוגיות, במקום (או בנוסף) לשוקולדים. מארז עוגיות מיוחד יכלול מבחר עשיר של עוגיות משובחות מסוגים שונים, דוגמת עוגיות אגוזים, תפוז, חלווה, שוקולד צ'יפס, אספרסו, מרשמלו, בראוניז ועוד. כולן כמובן עוגיות גורמה גדולות וטעימות במיוחד, כאשר כל אחת ואחת מהן מהווה חוויה בפני עצמה. גם מארז עוגיות מתאים עבור סיטואציות כמו יום הולדת (גם ובמיוחד של ילדים...), מתנה ליולדת או כל סיטואציה משמחת אחרת. היכנסו להזמנת משלוח עוגיות

*** באתר רוי שוקולד תוכלו לבחור ממבחר מארזי המתנות כולל שוקולדים ועוגיות לכל הצורך: החל ממשלוח ליום הולדת ועד מתנה ליולדת. המשלוחים הם לכל הארץ. בחלק מהאזורים המשלוחים הם מהיום להיום.