שש עם
שש עםצילום: מסך

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, קרא היום (שלישי) לתומכיו לשלוח הודעות תמיכה לאחר שראיינה אותו אתמול וחטפה מתקפה משמאל.

כזכור, אתמול התראיין ח"כ בן גביר לתוכנית "שש עם" בהגשתה של סיון רהב מאיר והגיב על דברי שר החוץ יאיר לפיד כלפיו, אולם אנשי השמאל הקיצוני מיהרו לתקוף את רהב מאיר ואת חברת החדשות על הבמה ליו"ר עוצמה יהודית.

רהב מאיר, בתגובה, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "למעוניינים בעובדות - כשהכותרת הראשית היא לפיד שדיבר על 'צאצאים אידיאולוגיים של יגאל עמיר', בן גביר הגיב קצרות, נשאל למה החרים את הישיבה והמשכנו הלאה. לא אורח מרכזי, מגיב על כותרת השעה, שמגיב מאז בכלי תקשורת רבים. בדיון המרתק והחשוב ליום הזה השתתפו אברמוביץ', חדד, מג'אדלה ושרקי".

באותו הערב השיב לה ח"כ בן גביר: "סיון היקרה, לא הבנתי למה את מתגוננת? הרי כשאת מראיינת את מנסור עבאס/אחמד טיבי ואיימן עודה שתומכים ברצח חיילי צה"ל, אותם צבועים מהנהנים בראש ומדברים בשבח חופש הביטוי. את לא מבינה שהם מהנדסים את התודעה? שהם מפעילים לחץ כדי לסתום לימין את הפה? שזה ההפך מתקשורת אובייקטיבית?".

הבוקר שלח ח"כ בן גביר הודעה לתומכיו, וקרא להם, כאמור לחזק אותה או לבקר אותה, אך "לא לתת להם לנצח", כלשונו. "חברים יקרים, סיון רהב מאיר מותקפת מאתמול על ידי שמאלנים, שרוצים לסתום לימין את הפה", כתב. "חזקו אותה, ושלחו לה הודעות תמיכה או הודעות ביקורת על זה שפרסמה הבהרה (מדוע הם לא מבהירים כשהם מראיינים את חברי הכנסת ממרץ ומהמשותפת?) אל תתנו להם לנצח".

ח"כ איתמר בן גביר מתייחס ליום הזיכרון ליצחק רבין ז"לערוץ הכנסת