הרב צבי טאו
הרב צבי טאוצילום: מפלגת נעם

הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור ומזקני רבני הציונות הדתית, יצא השבוע בקריאה להתפקד למפלגת נעם ולעמוד מאחורי יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית).

קריאתו של הרב טאו מגיעה כחלק מקמפיין ההתפקדות למפלגה, אותו פתחה השבוע מפלגת נעם.

בתחילת דבריו אומר הרב טאו כי ישנו ממשל הפועל כנגד כל היקר לנו. "בימים אלו יש לנו כאן ממשל הפועל באופן מכוון ומאורגן באופן שיטתי להפרדת הדת מן המדינה בניגוד לצביון האמיתי של מדינת ישראל. בניגוד לרצון רוב העם. נגד כל היקר לנו, ועל ירושלים ידו גורל", אמר.

הרב טאו שיבח את פועלו של ח"כ מעוז. "מי העיר ממזרח צדק יקראהו לרגלו - התברכנו באיש אמת, נציגנו בכנסת ישראל, ידידנו היקר חבר הכנסת אביגדור מעוז. אבי עושה לילות כימים ללחום את מלחמתם של ישראל, ופועל ללא לאות לאחדות תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. למנוע את הקלקולים ולתקן את הדרוש תיקון, והכל ביראת שמים טהורה. במסירות אין קץ, בחן ובנעימות", ציין.

הרב צבי טאו התגייס למען מפלגת נעםמפלגת נעם

בהמשך קרא לציבור לחזק את מפלגת נעם. "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק, וקל וחומר לעמו. גם אנחנו נקראים לעזרת ה' בגיבורים, ולחזק את ידיו של נציגנו בכנסת על ידי כך שהמון רב מעם ישראל יתמוך באבי ובפועלו. על כן קורא אני לכל מי שרוח ה', רוח עוז, רוח נאמנות ואחריות מפעמת בו, להענות לקריאתו של אבי מעוז להתפקד למפלגת נעם".

עוד קרא הרב לציבור לפקוד את בני משפחתם וסביבתם: "ולפקוד גם חבריו ובני משפחתו ובכך למלא את ידיו של נציגנו בכנסת, כאשר ניכר יהיה שציבור גדול עומד מאחוריו ורוצה בהצלחת קריאתו לחיזוק הצביון הישראלי, האמיתי, המקורי, והטהור של מדינתנו, של עמנו, ושל גאולת נחלתנו", סיים.

נזכיר כי מפלגת נעם, החלה בקמפיין התפקדות למפלגה. אלקנה באבד, מנכ"ל המפלגה, הסביר בכנס פעילים את מטרות המפקד: "כל מי שחשב שנועם זאת מפלגה אווירה שבאה לעשות סיבוב וללכת, צריך להבין שיש מאחורינו ציבור גדול שתומך ברעיונות שלנו ורוצה שהמפלגה תצליח, והציבור הזה רוצה לפעול להצלחתה", אמר.

"בין אם זה בהקמת סניפים, התפקדות, וגיוס פעילים. יש לנו עוד הרבה משימות על הפרק שנצטרך אליהם, נעם מבססת ומעמיקה את האחיזה שלה בשטח, ותמשיך להוביל ולפעול למען כלל עם ישראל בכנסת ומחוצה לה", כך באב”ד.