המיטה הבאה שלכם?
המיטה הבאה שלכם?צילום: iStock

לא ברור אם זה בגלל המושבים המרופדים, הרעש הקבוע מהמנוע או טלטולי הדרך, אבל אנשים רבים נרדמים יותר בקלות בנסיעה באוטובוס.

קו אוטובוס חדש בהונג קונג נועד לעזור בדיוק לאנשים שמתקשים לישון על מיטה רגילה, אך נרדמים בקלות תוך כדי נסיעה.

קו האוטובוס החדש בהונג קונג אולי לא מגיע ליעד מוגדר אבל נוסעים רבים מגדירים את הנסיעה בו בתור נסיעה חלומית. האוטובוס שנוסע במסלול של כ75 ק"מ למשך חמש שעות, נועד לאנשים שמתקשים לישון במקום שאינו תחבורה ציבורית.

בראיון לרשת AP, הסביר קנת' קונג, מנהל המיזם, שאת ההשראה ל"אוטובוס החלומות" הוא קיבל כשקרא על אדם שהיה כל כך לחוץ בעבודה עד שהוא לא הצליח להירדם בלילה אלא רק בנסיעות באוטובוס. לדבריו, במהלך הנסיעה קל יותר להירדם והוא רצה ליצור אוטובוס תיירותי שיאפשר לנוסעים פשוט לישון בשקט.

הנסיעה באוטובוס עולה בין 13 ל51 דולר לאדם, כאשר המחיר משתנה לפי איכות מקום הישיבה. שלט בקדמת האוטובוס מודיע לנוסעים שצריך לשמור על שקט בשביל לא להפריע למי שכבר הצליח להירדם.

הנסיעה הראשונה של האוטובוס יצאה בשבוע שעבר, ובינתיים מדובר בהצלחה. אחד הנוסעים סיפר בראיון שהוא נרדם לעיתים קרובות בנסיעות ארוכות ושהוא מרגיש שנסיעה לאורך 76 ק"מ יכולה להיות הזדמנות טובה לישון.

לאור ההצלחה הגדולה, ניתן רק לצפות שבהמשך ינסו לשווק גם מיטות שזזות ומדמות נסיעה בתחבורה- ככה שנוכל לישון בנסיעה בתחבורה ציבורית גם בבית.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!