אוהדי סכנין
אוהדי סכניןצילום: פלאש 90

במקום הנכון ובזמן הנכון. רק פעם אחת ניצחה העונה עירוני קריית שמונה ובתוספת לכך שלא ניצחה בשמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, היה נדמה שסיכוייה לנצח הערב (מוצאי שבת) את בני סכנין באצטדיון דוחא שבסכנין, לא גבוהים.

אך קריית שמונה אוהבת את האצטדיון של הקבוצה מהמגזר הערבי כשניצחה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה שם. כך קרה גם הערב, כשהפעם זה נגמר בתבוסה של סכנין המקומית שהושפלה בתוצאה 3:0 לעיניי הקהל המקומי שקרא למאמנם שרון מימר להתפטר.

אחרי שכבשה 3 שערים במשחק גביע הטוטו מולם מהדקה ה-89 עם מהפך אדיר בתוספת הזמן, הערב קריית שמונה עשתה שיא ישראלי נוסף מול סכנין, כשכבשה שער בתוך 12 שניות מפתיחת המחצית השניה.

עוד קודם כבשה קריית שמונה בקלילות, כשבדקה ה-29 כבש מורגן פרייר את שער השדה הראשון העונה של קריית שמונה בליגה ובפתיחת המחצית השניה הכפיל איתמר שבירו את התוצאה. שער בתוספת הזמן של המשחק היה הקש ששבר את גב הגמל ובסכנין כנראה ייפרדו בקרוב ממאמנם מימר שהעביר ביקורת על ההנהלה לאחר הסיום.

סכנין שניצחה בשבוע שעבר את אשדוד, יורדת למקום העשירי בטבלת ליגת העל בכדורגל עם 8 נקודות בלבד ובמרחק נגיעה מהמקום שמוביל חזרה אל הליגה השניה. קריית שמונה? היא מנצחת בפעם החמישית ברציפות באצטדיון דוחא.

קבוצה נוספת שהביסה הערב במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל בכדורגל היא מכבי פתח תקווה שהביסה את העולה החדשה נוף הגליל בתוצאה 0:4 ורשמה את ניצחון הליגה הכי גדול שלה מאז מאי 2014.