מטרה
מטרהצילום: FREEPIK

התפקיד של משרד פרסום דיגיטלי שונה מהעבודה של חברות דיגיטל כלליות משרדי/חברות פרסום.
הם מתמחים יותר בשיווק ופרסום של תוכן וקמפיינים דיגיטליים ממוקדים ולא בקידוד, תכנות או בניית אתרים.

סוכנויות דיגיטליות מעורבות לעתים קרובות ביצירה, עיצוב והרצה של פרסומות עבור מותגים או עסקים הזקוקים לעזרה בהגעה לקהל שלהם דרך ערוצי שיווק מקוונים. במטרה להביא לקוחות חדשים ותודעה גבוהה למותג או לשירות.

במה משרד פרסום דיגיטלי יתרום לי?

השיווק השתנה רבות במהלך השנים. משרד פרסום דיגיטלי יצרו דרכים יצירתיות לשווק מותג ואת שירותיהם, אך הם יעילים גם במגוון מצבים אחרים.

משרדי פרסום עוזרים לשפר את המודעות למותג, ליצור מודעות למוצרים ושירותים חדשים ולהבטיח נאמנות למותג. הם משמשים עסקים מכל הגדלים לפעילות הקידום שלהם. כיום משרדי פרסום דיגיטלי נמצאים בעלייה מכיוון שקל יותר לחברות גדולות או קטנות, לתחזק את המותגים שלהן בערוצים שונים בעזרת כלי שיווק דיגיטליים.

להגדיל את הלקוחות בעסק באמצעות שיווק ממוקד

על מנת להגדיל את מספר הלקוחות בעסק שלך, צריך משרד פרסום דיגיטלי שיוכל לעזור לך למקד את הקהל שלך וליצור מודעות.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פתרונות שיווק ממוקדים, שעוזרים למפרסם למצוא את קהל היעד הנכון ולהגיע אליו דרך ערוץ ספציפי. משרד פרסום דיגיטלי יכול לסייע לחברות לעסקים קטנים גדולים וגם עצמאיים בתחילת דרכם בתהליך זה.

בכך שהוא מספק להן פתרון משתלם על מנת לקבל את ההחזר המקסימלי על ההשקעה מכל קמפיין.

משרד פרסום דיגיטלי יכול לעזור לעסק על ידי מתן מגוון פתרונות לרבות פוסטים במדיה חברתית, קמפיינים של משפיענים, שיווק בחיפוש, שיווק בדוא"ל ופרסום ברשת המדיה שעוזרים ליצור מודעות למותג או לשירות שלכם.

משרד פרסום דיגיטלי - האם זה יקר?

העלות של משרד פרסום דיגיטלי משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, איך אתה רוצה לפרסם ואיזה סוג שירות אותו משרד מציע.

אם העסק שלך הוא סטארט-אפ ואתה צריך לבסס את המותג שלך, אז סביר יותר שתצטרך להוציא יותר על משרדי פרסום דיגיטליים. עם זאת, אם החברה שלך קיימת כבר זמן מה ואתה מחפש להגביר את הנראות, יהיה זה חכם לבדוק אפשרויות זולות יותר כמו שיווק במדיה חברתית או רשתות מודעות בתשלום לפי קליק.

ישנם סוגים שונים של משרדי פרסום דיגיטליים. חלקם מציעים שירותים כגון שיווק תוכן, קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית ועיצוב אתרים בעוד שאחרים מציעים שירותים ספציפיים כגון שיווק בדוא"ל או אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור תעשייה או נישה מסוימת. העלות משתנה גם בהתאם לסוג של הנישה בה אנו רוצים לפרסם, האם יש לנו מתחרים חזקים או חלשים? כמה כסף הם שמים? והאם הקהל יעד הוא קהל טכנולוגי או שלא? אלו כמה שאלות שיכולות לעזור לנו בתחילת הדרך.

מי מפרסם דרך משרדי פרסום דיגיטלים

חלק מהחברות הגדולות שרוצות לייצר מודעות למותג או למוצר שלהן ואפילו לשירות שהן מספקות משתמשות במשרדי פרסום דיגיטליים כדי להגיע לקהל וללקוחות שלהן. אלה כוללים תאגידים גדולים כמו קוקה קולה, פורד, קראפט פודס וכו'. כמובן שיש עוד מגוון ענק של חברות אשר עושות שיווק בדיגיטל.

המשנה למנכ"ל בזק רן גוראון אמר: "עסקים שלא נמצאים באינטרנט - לא ישרדו"

בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים, נמצא כי ל-51% מהעסקים הקטנים אין אתר אינטרנט בכלל.

לדבריו: "מי שלא נמצא בדיגיטל היום הוא כמו חנות שאין לה שלט בכניסה".

לסיכום הנה כמה נקודות מפתח שיסכמו מה עושה משרד פרסום דיגיטלי עבור לקוחותיו:

- יצירת תוכן עבור לקוחותיהם באמצעות כלים שונים כמו מדיה חברתית, אנליטיקה, עיצוב אתרים וכו'.

- לספק דיווח מעמיק על ביצועי הלקוח שלהם כדי שיוכלו לקבל החלטות אסטרטגיות לגבי האסטרטגיה העתידית שלהם.

- יצירת מודעות למותג ושימור לקוחות עבור המוצרים או השירותים של הלקוח שלהם באמצעות רעיונות ותכנים יצירתיים.

אז אם אתם עדיין לא נמצאים באינטרנט או בדיגיטל הגיע הזמן לעשות זאת.

מהידע שלנו אנחנו ממליצים על משרד הפרסום של 'אריקס דיגיטל' עושים את עבודתם נאמנה- לאתר האינטרנט של אריקס דיגיטל : www.eriks.co.il

יודעים לחבר בין הלקוח לדיגיטל עם דיוק לקהל היעד הנכון. כל מה שצריך להגדלת העסק!