קורונה
קורונהצילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברשתות החברתיות פורסמה תמונה של מצבה שבה נכתבה על אישה שנפטרה כי נרצחה על ידי רופאי מחלקת הקורונה של בית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מדובר באישה בת 71 במותה שלא חוסנה נגד הנגיף ועל פי גורמים גם קרוביה הם מתנגדי חיסונים. היא הגיעה לבית החולים בילינסון עם תסחיף ריאתי והתקף לב.

בבית החולים בילינסון זעמו על האירוע. "אנו מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים".

"מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לביה״ח לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה", אמרו בבית החולים.

עוד הוסיפו כי "צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

מטעם בית החולים הוגשה גם תלונה למשטרה בגין הסתה לאלימות נגד הצוותים הרפואיים.