בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: חזקי ברוך

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם הודעה חריגה בחשבון הטלגרם שלו, ומחק אותה כעבור מספר שניות.

נתניהו כתב: "דחליל כמו בנט צריך להעמיד בגינה ציבורית ולקשור לו שלט 'אני הנוכל מס' 1 במדינה'".

כעבור שניות אחדות ההודעה נמחקה אך גולשים הצליחו לעשות ''צילום מסך'' ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות.

ההודעה שנעלמה
ההודעה שנעלמהצילום: טלגרם

מוקדם יותר הערב, נתניהו קיים לראשונה שיחת "ספייס" בטוויטר וענה לשאלות המאזינים הרבים בשידור חי.

תחילה תקף נתניהו את שרת הפנים איילת שקד. "ראיתי את הבליץ של איילת שקד", אמר. "זו הצגה. איילת המתייסרת תמיד מתמסרת בסוף לשמאל. זה לא עובד על אף אחד. זה אפילו לא עובד על חלק מהאנשים בסיעה שלהם".

"אנחנו רוצים בחירות עכשיו", ציין. "אין לי ספק שאם נגיע לבחירות נשיג את ה-61 בנקל. עוצמת ההתנגדות לממשלת ההונאה היא אדירה. התגובות של הציבור הן עצומות. בנט ושקד כל הזמן מדברים ימין והולכים עם השמאל וסער לא עובר את אחוז החסימה. אם נגיע לבחירות אין לי ספק שננצח בענק".

לאחר מכן הוסיף: "המטרה היא להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת שבעצם תלויה ומקיימת את רצונה של התנועה האסלאמית".

לדבריו, "מס עבאס זה מס חמאס. לוקחים את כל הכסף ולא נשאר לחיילים ולמתמחים. אין לי בעיה לעזור לציבור הערבי, אבל אנחנו עשינו את זה בצורה אחראית ולא שלשלנו לכיסם אשל אנשי התנועה האסלאמית".

"זו הממשלה הראשונה בתולדות ישראל שהכניסה את התנועה האסלאמית לקואליציה. אם יירו חלילה על מרפסות בשדרות על ידי החמאס הממשלה תיפול. אם יגיבו לרצח החייל שמואלי ז"ל הממשלה תיפול".

"בתחבולות תעשה לך הפלה וגם בדרכים אחרות. אם התקציב לא עובד הממשלה נופלת. אנחנו עובדים על הכל", אמר נתניהו.

"אנחנו רוצים בחירות עכשיו. אין לי ספק שאם נגיע לבחירות נשיג את ה-61 בניקל. עוצמת ההתנגדות לממשלת ההונאה היא אדירה. התגובות של הציבור הן עצומות. בנט ושקד כל הזמן מדברים ימין והולכים עם השמאל וסער לא עובר את אחוז החסימה. אם נגיע לבחירות אין לי ספק שננצח בענק", סיכם יו"ר האופוזיציה.